22-08-2018, 05:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-08-2018, 05:17 PM από mercedes elbo. Edited 1 time in total.)
Σημαντικό ρόλο θεωρώ ότι παίζουν οι άδειες των τεχνικών στα Α/Σ τη θερινή περίοδο.. Ακόμα και το 2016 που η Ράλλη πήγαινε σχετικά καλά είχε φτάσει κοντά στο 15Αυγουστο να δανείζεται Iris από Πειραιά και να έχει οδηγούς μέσα να περιμένουν αμάξι..
Σίγουρα στο Χειμερινό θα έχουμε παραπάνω Volvo και Solaris διαθέσιμα. Το θέμα είναι όμως πόσα.. Μέχρι τον Ιούνιο φέτος είχαμε περίπου 40 Solaris στο δρόμο και γύρω στα 15 Volvo με κάποιες εξάρσεις που μπορεί να έβλεπες π.χ. ακόμα και 50 Solaris ή 25 Volvo αλλά αυτά ήταν σπάνια..
Βέβαια όμως το περσινό καλοκαίρι ήταν καλύτερο από άποψη διαθεσιμότητας Solaris τουλάχιστον. Όλο το καλοκαίρι τα Αεροδρόμια ήταν καλυμμένα με Solaris (πολύ σπάνια να έμπαινε κανά Volvo) και κυκλοφορούσαν και σε άλλες γραμμές (608, 703, 843, Α7, Β5 κλπ.) έστω και λίγα. Φέτος φτάσαμε ώρες ώρες να υπάρχουν με το ζόρι 15 Solaris... Αν δεν ερχόταν οι GN προφανώς η κατάσταση φέτος θα ήταν πολύ χειρότερη.
Επίσης, στα αξιοσημείωτα το τελευταίο διάστημα έχουν σχεδόν μηδενιστεί οι Volvo στο 122...
Σίγουρα στο Χειμερινό θα έχουμε παραπάνω Volvo και Solaris διαθέσιμα. Το θέμα είναι όμως πόσα.. Μέχρι τον Ιούνιο φέτος είχαμε περίπου 40 Solaris στο δρόμο και γύρω στα 15 Volvo με κάποιες εξάρσεις που μπορεί να έβλεπες π.χ. ακόμα και 50 Solaris ή 25 Volvo αλλά αυτά ήταν σπάνια..
Βέβαια όμως το περσινό καλοκαίρι ήταν καλύτερο από άποψη διαθεσιμότητας Solaris τουλάχιστον. Όλο το καλοκαίρι τα Αεροδρόμια ήταν καλυμμένα με Solaris (πολύ σπάνια να έμπαινε κανά Volvo) και κυκλοφορούσαν και σε άλλες γραμμές (608, 703, 843, Α7, Β5 κλπ.) έστω και λίγα. Φέτος φτάσαμε ώρες ώρες να υπάρχουν με το ζόρι 15 Solaris... Αν δεν ερχόταν οι GN προφανώς η κατάσταση φέτος θα ήταν πολύ χειρότερη.
Επίσης, στα αξιοσημείωτα το τελευταίο διάστημα έχουν σχεδόν μηδενιστεί οι Volvo στο 122...