18-08-2018, 01:52 AM
(18-08-2018, 01:16 AM)ecoj Έγραψε: Υπάρχει η υπόνοια ότι έμεινε χωρίς λεωφορείο το 235 τις προάλλες και το 057 τη Τρίτη μιας και στις δύο περιπτώσεις δεν φαινόταν τίποτα στη τηλεματική για ώρες αλλά δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί!
Δεν μου φαίνεται και τόσο απίθανο να έγινε και έχουν υπάρξει περιστατικά στο παρελθόν.. Ακόμα και το 237 έχει τύχει να μείνει χωρίς αυτοκίνητο για ώρες αλλά ήταν Κυριακη του Πάσχα..
Υ.Σ. Και σήμερα επί κάποιες ώρες δεν εμφανιζόταν όχημα στο 046..
(18-08-2018, 01:29 AM)georgio Έγραψε: Πόσα ειναι σε σύνολο τα iris που είναι διαθέσιμα ξέρουμε;
Και φτάνουν για δανεόζεται η Ράλλη στο χειμερινό;
Επίσης να υποθέσω ότι στου Ρέντη στέλνουν μονο οδηγούς που ήταν στη Ράλλη; Και το λεω γιατί στο 164 και στις άλλες γραμμες του ΕΛΛ δεν βλέπουμε ποτέ iris σε σχεση με τα Α7,Β5,Β9,ΒΓ18
Ακριβώς δεν το έχω ψάξει.. Πάντως σχετικά πρόσφατα είχα δει σε ταυτόχρονη κυκλοφορία πάνω από 150.. Καμιά σχέση με τα περσινά καραγκιοζιλίκια που δεν "είχαν" ούτε 100..
Σε κάθε περίπτωση η Ράλλη αν στο Χειμερινό έχει διαθεσιμότητα 10 Volvo και 20 Solaris (που τώρα ούτε τόσα δεν πιάνουν πλέον..) μου φαίνεται αδύνατο να μπορούν GN και Iris να καλύψουν όλα τα κενά.. Πρέπει επιτέλους μερικοί να ασχοληθούν σοβαρά με το τι γίνεται εκεί μέσα και να κόψουν κώλους αβέρτα.. Δεν μπορεί ανέκαθεν μόνο αυτό το Α/Σ να μην έχει ποτέ αμάξια και ότι κυκλοφορεί να είναι διαλυμένο..
Για τους οδηγούς δεν το γνωρίζω σίγουρα αυτό αλλά δεν νομίζω να συμβαίνει. Επί Θερινού Ι άλλωστε είχαμε δει και στο 164 και στο 237 Iris με οδηγούς από Ράλλη. Για το ότι δεν προτιμώνται θεωρώ ότι έχει να κάνει με την απόσταση με το Α/Σ.. Ο Πειραιάς είναι ακόμα πιο μακριά από την Ράλλη και σε περιπτώσεις βλάβης και το κινητό συνεργείο είναι πιο μακριά και αν χρειαστεί αντικατάσταση το ίδιο και το όχημα (σκέψου να πάθει βλάβη Iris σε Ηλιούπολη/Αργυρούπολη ή στην Τερψιθέα πόση ώρα χρειάζεται να έρθει οτιδήποτε). Επίσης, τα Β1 που φτάνει μέχρι Α. Γλυφάδα έχει μεγάλη διαδρομή έχει λιγότερες πιθανότητες να πάθει βλάβη σε μακρινό σημείο σε σχέση με ένα 164/237 που είναι έτσι και αλλιώς μακριά. Τα 101-162 είναι και αυτά μακριά αλλά σίγουρα όποια δυσλειτουργία τους αφορά πολύ λιγότερο κόσμο σε σχέση με άλλες γραμμές και έχουν και λίγες βάρδιες..