17-08-2018, 11:02 PM
(17-08-2018, 08:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μα το μέτρο δεν προβλέπει έλεγχο εισιτηρίων από τον οδηγό! Και όσοι κάναν ελέγχο στις αρχές παράτυπα το έκαναν και απ´ ότι βλέπω έχουν σταματήσει εντελώς πλέον.Πως το κατάφεραν και έστειλαν νταλικέρηδες στο Μπραχάμι;;!!!
Το θέμα είναι ότι το μέτρο "ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ" μπάζει από παντού... Προκαλεί απίστευτες καθυστερήσεις στα δρομολόγια χώρια που έδωσε πάτημα σε ορισμένους οδηγούς να κάνουν ότι τους κατέβει.. Αποβιβάσεις εκτός στάσης που σε περίπτωση του παραμικρού ατυχήματος μπορεί να στείλει τον οδηγό ακόμα και φυλακή, "κράτηση" επιβατών μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβαση η οποία μπορεί να πάρει και μισό λεπτό και παραπάνω, σταμάτημα του λεωφορείου πριν την στάση με συνέπεια το πίσω μέρος να κλείνει δρόμο ή και πάλι οι επιβάτες να αποβιβάζονται σε δρόμο που είναι γεμάτος κάγκελα, κάδους απορριμάτων κλπ., κλείσιμο πόρτας επίτηδες σε επιβάτες επειδή μπήκε από πίσω γεγονός που εύκολα μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς, "απαγόρευση" εξόδου από την πρώτη πόρτα που σε γεμάτα λεωφορεία είναι αδύνατον να πάει κάποιος στη μεσαία να αποβιβαστεί, παρατυπίες ως προς την είσοδο βαλιτσών, καροτσιών μωρού/λαϊκής από μπροστά ενώ η νομοθεσία λέει ότι οφείλουν να μπαίνουν μόνο από τη μεσαία (μάλιστα έχουν υπάρξει περιστατικα που οδηγός απαίτησε να κλειστεί το καρότσι του μωρού και να μπει από μπροστά και το παιδί να δοθεί σε άλλο επιβάτη μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβασή τους...), εξυβρίσεις οδηγών προς επιβάτες και ο κατάλογος δεν έχει τέλος...
Επιπλέον, κάποιοι "πανηγύριζαν" στις αρχές για την αύξηση των επικυρώσεων ξεχνώντας ότι αυτοί που περνάνε τις κάρτες από τα μηχανήματα είναι κατά κύριο λόγο από τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τα ελευθέρας και τα εισιτήρια που έχουν ήδη ενεργοποιηθεί σε άλλο μέσο και ξαναεπικυρώνονται.. Προφανώς, όλοι μέχρι πρότινος και ίσως και τώρα πλέον δεν επικυρώναν ξανά και ξανά το ήδη υπάρχον κόμιστρό του που δεν υπάρχει και λόγος στην τελική... Επίσης, η εισιτηριοδιαφυγή δεν είναι τόσο μεγάλη όσο λέγεται ειδικά αν σκεφτούμε ότι πολύ σημαντική μερίδα του επιβατικού κοινού δικαιούται δωρεάν μετακίνησης, η οποία πολύ πιθανό να υπερβαίνει και το 50% (άνεργοι, ΑΜΕΑ, αστυνομικοί, πυροσβέστες, υπάλληλοι Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, λιμενικοί κ.α.).
Όσο για τους 65 ελεγχτές που προέκυψαν από το κλείσιμο του ΑΜ ΕΛΛ αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για κατεβασμένους από το τιμόνι οδηγούς συνήθως με σοβαρά προβλήματα υγείας και αμφιβάλλω για το πόσο διάστημα θα παραμείνουν στον έλεγχο τη στιγμή που π.χ. έχει γεμίσει το Μπραχάμι με νταλικέρηδες οδηγούς του πρώην Ελληνικού..