14-08-2018, 01:07 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-08-2018, 01:08 AM από ecoj. Edited 2 times in total.)
(14-08-2018, 12:05 AM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους έχω πολύ καιρό να μπω στο site , είμαι από τους πολύ παλιούς από το 2006 στο παλιό τότε leoforeia.gr. Ενεργοποίησα την σύνδεση και πάλι το 2016 , αλλά μέχρι και πρόσφατα είχα τεχνικά προβλήματα με τις συνδέσεις μου. Από σήμερα μπόρεσα και πάλι επιτέλους να συνδεθώ κανονικά.
- Στο θέμα μας τώρα - επειδή είμαι κάτοικος Αργυρούπολης σύνορα με Ηλιούπολη , θα ήθελα να συμμεριστώ μαζί σας λίγες σκέψεις για το τι συνέβαινε στις περιοχές μας την εποχή που την εξυπηρετούσαν τα λεωφορεία από το αμαξοστάσιο του Ελληνικού , και ταυτόχρονα να καταθέσω κάποιες προτάσεις που πιστεύω ότι ίσως να βοηθήσουν ή να προβληματίσουν.
- Δεν θα επισέλθω για την κατάσταση που επικρατούσε ( και επικρατεί ακόμα δυστυχώς ) στις ημέρες αργιών και θερινών δρομολογίων, αλλά στην κατάσταση των κανονικών δρομολογίων στην οποίαν το τ. Αμ. του Ελληνικού δεν προσέφερε τις σωστές υπηρεσίες και συγκεκριμενοποιώ :
1) Αρχίζοντας από το Πρώην ( Α4 ) Ακαδημία Αργυρ. κ.Ηλιούπολη Τερψιθέα.
- Στην συγκεκριμένη γραμμή μέχρι και το 2012 ο τύπος των λεωφορείων που είχε ήταν στην πλειοψηφία τους 0405GN (αρθρωτά) και πολύ σπάνια 0405N1 Επίσης σε γενικές γραμμές δεν υπήρχαν ελλείψεις λεωφορείων με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται σε ικανοποιητικό χρόνο.
- Από το 2013 και μετά άρχισαν να εξαφανίζονται τα αρθρωτά με αφορμή και κάποια έργα που γίνονταν τότε στην Γ.Γεννηματά , Όταν τέλειωσαν τα έργα συνεχίστηκαν να κυκλοφορούν μόνο 0405N1 (παγειώθηκαν δηλαδή τα Ν1) , με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη ταλαιπωρία (σαρδελοποίση) του κόσμου ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής.
- Τα αρθρωτά (GN) στο A4 επανήλθαν λίγο πριν την κατάργηση της γραμμής το Φθινόπωρο του 2014 , και όταν μεταφέρθηκε και η αφετηρία του στον Στ. Αγ. Δημητρίου σαν 164 πια άρχισαν και πάλι τα αρθρωτά να μειώνονται , δηλαδή το Αμ. Ελληνικού στο ( 164 ) αφαιρούσε στην αρχή GN από τα δρομολόγια αντικαθιστώντας τις με (Ν1) που στις περισσότερες περιπτώσεις έμεναν τελικά να κυκλοφορούν και πάλι μόνο τα 0405Ν1 με κουτσουρεμένα δρομολόγια - Επιπροσθέτως υπήρξαν πολλές ημέρες σε Σ/Κ (Χειμερινού) που κυκλοφορούσε 1 λεωφορείο (0405Ν1) σχεδόν όλη την Ημέρα.
2) Σχετικά με το 237 δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με τόση μεγάλη κίνηση επιβατών από το 2014 και μετά η γραμμή είχε σχεδόν αποκλειστικά 0405Ν1 , και μόνο λίγο πριν το κλείσιμο του Αμ. Ελληνικού επανήλθαν οι (GN) που κατά την γνώμη μου χρειάζονται να επιστρέψουν μόνιμα.
- Στο Θ2 την γραμμή την εξυπηρετεί το Αμ.Ρέντη με iris, και προχθές εθεάθη Solaris midi από Βοτανικό - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ - Ελπίζουμε στο χειμερινό να επανέλθει στην Ράλλη και στα αρθρωτά.
Τέλος πάντων ελπίζουμε ότι η Ράλλη που έχει αναλάβει τις περιοχές μας , στο χειμερινό πρόγραμμα να ρυθμίσει τις ροές σωστά, μιας και υπάρχει επάρκεια οχημάτων 0405GN - 18 , Volvo - 18 , Solaris -18 , γιατί τα αρθρωτά είναι απαραίτητα και για το 164 αλλά και για το 237.
- Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να επανέλθουν τα αρθρωτά και στο ( Α3 ) της Γλυφάδας , δηλαδή από Μπραχάμι να περάσει στην Ράλλη ή στην χειρότερη περίπτωση να πάρει μισό η Ράλλη για τις ώρες αιχμής και μισό το Μπραχάμι για τις άλλες ώρες το ( Α3 ) είναι μια γραμμή με μεγάλη κίνηση και η μοναδική από την Λ.Βουλιαγμένης προς Ακαδημία.
- Τέλος ελπίζω με την νέα κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη συνέπεια και σεβασμό στον επιβάτη της περιοχής μας.
Θα επανέλθουμε στην συζήτηση
Καλό βράδυ σε όλη την παρέα.
Σου έχω μη ευχάριστα νέα! Οι πιθανότητες να ξαναδείς συνεχή δρομολόγηση του 237 με νταλίκες είναι σχεδόν μηδενικές ακόμα κι αν το ξαναπάρει η Ράλλη!
Καμία ξέμπαρκη νταλίκα από δω κι από κει ίσως αλλά συνεχή δρομολόγηση ξέχνα το!