06-08-2018, 12:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-08-2018, 12:57 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
@mercedes elbo σχετικά με τους μύλους των GN έχει να κάνει με τη διαφορά ότι το 237 έχει πολλές δύσκολες στροφές μαζεμένες πάνω ενώ πχ το 843 μπορεί να έχει χειρότερη στροφή αλλά είναι μία οπότε το 237 καταπονεί περισσότερο από κάθε άλλη γραμμή τις νταλίκες! Τώρα αν αυτό ισχύει και έχει βάση δεν το ξέρω μιας και δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις! Πάντως ότι τα γραφεία κίνησης δεν θέλουν να στέλνουν νταλίκα στο 237 φαίνεται από την εποχή του Ελληνικού.
Πάντως το Β15 μπορεί να ακούγεται άκυρη γραμμή αλλά με τις ελλείψεις στο Α15 έχει σώσει την Αθηνών αρκετές φορές σε σημείο να το πετύχω τίγκα να πηγαίνει προς Παλατάκι! Το Γ16 είναι τρομερά αραιό οπότε πολλές φορές το μόνο που στην Αθηνών μένει είναι το τίμιο Παλατάκι με αποτέλεσμα η επιβατική του κίνηση να έχει αυξηθεί...
Το ίδιο έχει συμβεί με το 891 και το 731 που πολλές φορές ειδικά στο Θ1 έφτασαν σε σημείο να αφήνουν κόσμο έξω από το σττοίβαγμα στη Θηβών με κατεύθυνση προς Περιστέρι λόγω καθυστερήσεων στο 703!
Το Neoplan #289 που προχτές ήταν στο 310 σήμερα το πρωί ήταν στο 309 μαζί με το #260 που σημαίνει ότι μεταφέρθηκαν Neoplan από Πειραιά σε Ανθούσα!!
Πάντως το Β15 μπορεί να ακούγεται άκυρη γραμμή αλλά με τις ελλείψεις στο Α15 έχει σώσει την Αθηνών αρκετές φορές σε σημείο να το πετύχω τίγκα να πηγαίνει προς Παλατάκι! Το Γ16 είναι τρομερά αραιό οπότε πολλές φορές το μόνο που στην Αθηνών μένει είναι το τίμιο Παλατάκι με αποτέλεσμα η επιβατική του κίνηση να έχει αυξηθεί...
Το ίδιο έχει συμβεί με το 891 και το 731 που πολλές φορές ειδικά στο Θ1 έφτασαν σε σημείο να αφήνουν κόσμο έξω από το σττοίβαγμα στη Θηβών με κατεύθυνση προς Περιστέρι λόγω καθυστερήσεων στο 703!
Το Neoplan #289 που προχτές ήταν στο 310 σήμερα το πρωί ήταν στο 309 μαζί με το #260 που σημαίνει ότι μεταφέρθηκαν Neoplan από Πειραιά σε Ανθούσα!!