21-06-2018, 07:33 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-06-2018, 07:44 PM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Εγώ χάζευα πίνοντας καφέ στο Αιγάλεω τα βοτανικιώτικα που έβγαιναν παγανιά να πιάσουν δουλειά!
Το 122 φαίνεται να είναι μικτό Ράλλη - Ανθούσα!
GN σε παραδοσιακές γραμμές της Ράλλη θα βλέπουμε κάθε μέρα πλέον αφού έχουν καλύτερη διαθεσιμότητα από τα Volvosolaris! Το αντίστροφο πάλι (δηλαδή Solaris σε πρώην γραμμές Ελληνικού) θα είναι από σπάνιο ως αδύνατο για τους ίδιους λόγους!
Το Β9 σήμερα παράδειγμα είναι το μισό με GN! Από τις πολύ τυχερές γραμμές το Β9 που το είχαν ρημάξει στα Ν2 και τώρα έχει στάνταρ νταλίκα!
Ένα άκυρο Neoplan midi #410 στο 410!
Το 122 φαίνεται να είναι μικτό Ράλλη - Ανθούσα!
GN σε παραδοσιακές γραμμές της Ράλλη θα βλέπουμε κάθε μέρα πλέον αφού έχουν καλύτερη διαθεσιμότητα από τα Volvosolaris! Το αντίστροφο πάλι (δηλαδή Solaris σε πρώην γραμμές Ελληνικού) θα είναι από σπάνιο ως αδύνατο για τους ίδιους λόγους!
Το Β9 σήμερα παράδειγμα είναι το μισό με GN! Από τις πολύ τυχερές γραμμές το Β9 που το είχαν ρημάξει στα Ν2 και τώρα έχει στάνταρ νταλίκα!
Ένα άκυρο Neoplan midi #410 στο 410!