21-08-2017, 06:43 PM
Με Θερινό 2, ημερησίως δρομολογούνται περίπου 80 GN. Σε μια τυπική μέρα Χειμερινού, θα απαιτούνται περίπου 120 GN.
Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή δεν περιορίζεται στη Ράλλη, αλλά επεκτείνεται και στον Πειραιά. Είναι όλα αυτά τα οχήματα μέσα ελλείψει ανταλλακτικών για κλιματισμό; Μακάρι. Σήμερα στο peak της δρομολόγησης (10:00-11:00) φαίνεται να ήταν 20 λιγότερα οχήματα έξω σε σχέση με την περασμένη Παρασκευή, με ίδια μέγιστη θερμοκρασία (33-34°C). Και με 34-35°C στα τέλη Ιουλίου, όταν άρχισε το Θερινό 2, είχαμε σήμερα 50 λιγότερα οχήματα έξω.
Τι θα γίνει τον Σεπτέμβρη; Άγνωστο. Γιατί αν τα προβλήματα παραμείνουν, προφανώς το Ελληνικό θα καλείται να δίνει παραπάνω οχήματα στο Α1, στο Α7 ή στο 608. Απλά είναι τα πράγματα.
Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή δεν περιορίζεται στη Ράλλη, αλλά επεκτείνεται και στον Πειραιά. Είναι όλα αυτά τα οχήματα μέσα ελλείψει ανταλλακτικών για κλιματισμό; Μακάρι. Σήμερα στο peak της δρομολόγησης (10:00-11:00) φαίνεται να ήταν 20 λιγότερα οχήματα έξω σε σχέση με την περασμένη Παρασκευή, με ίδια μέγιστη θερμοκρασία (33-34°C). Και με 34-35°C στα τέλη Ιουλίου, όταν άρχισε το Θερινό 2, είχαμε σήμερα 50 λιγότερα οχήματα έξω.
Τι θα γίνει τον Σεπτέμβρη; Άγνωστο. Γιατί αν τα προβλήματα παραμείνουν, προφανώς το Ελληνικό θα καλείται να δίνει παραπάνω οχήματα στο Α1, στο Α7 ή στο 608. Απλά είναι τα πράγματα.