21-08-2017, 06:19 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-08-2017, 11:26 PM από NEOPLAN N4007.)
(21-08-2017, 05:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πέρα από τα γνωστά προβλήματα της Ράλλη, συνεχίζονται τα προβλήματα και στον Ρέντη (Πειραιά). Neoplan από Βοτανικό σε 800, 827/828 και 915.
Που θα βρεθούν GN στο Χειμερινό για να πάνε στο Β9 όταν θα έχει να βγάλει το Ελληνικό τις περισσότερες βάρδιες του 608, τα 040, Α2, 550, 122, 171, τα σχολικά 242 και 250, ορισμένες βάρδιες στο Α7 και στα 304/305/316, μαζί με την Ηλιούπολη (164, 237); Να τα γράφουν αυτά σε ομάδες του fb με άσχετους πάει στο καλό. Αλλά εδώ μέσα υποτίθεται ότι έχουμε μία επαφή με το τι επικρατεί στις συγκοινωνίες της Αθήνας.
Δεν πιστεύω να μην περισσεύουν τα οχήματα στο Ελληνικό με το χειμερινό πρόγραμμα. Το Ελληνικό έχει πολλές νταλίκες, ειδικά μόλις σταματήσουν οι ζεστές, και αρχίσουν να βγάζουν έξω οχήματα που δεν έχουν κλιματισμό, θα έχει ακόμα πιο πολλες. Οι γραμμές που βάζει νταλίκες το Ελληνικό δεν είναι και πολλές:
-Μόνο τα Α2, 550, 040 επανδρωνει πλήρως με νταλίκες και τα Α2/122/171 που με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων χρειάζονται λιγότερα οχήματα σε σχέση με το θερινό.
-Στο 237 μπαίνει σπάνια πλέον και στα Α3/Β2 νταλικα δεν μπαινει σχεδόν ποτέ.
-Στο 608 θα έχει τις περισσότερες βάρδιες αλλα όχι όλες, στα 304/305/316 θα έχει το πολύ 5 οχήματα, τα άλλα θα είναι στην Ανθούσα
-Στα Α1/Α7 θα έχει τις μισές βάρδιες μόνο και τα Σ/Κ δε θα έχει κανένα όχημα
-Τα 164/242/250 δεν χρειάζονται ούτε 10 νταλίκες και τα τρια μαζί.
Οπότε, πιστεύω ότι θα περισσεψουν νταλίκες. Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται απίθανο αυτό αλλά δεν νομίζω να περίμενε ποτέ κανείς, να μείνουν τα 703/843/Β5/Β9 ποτέ με ένα αμάξι, ούτε να δανειστεί η Π. Ράλλη ποτέ νταλίκες απ' το Ελληνικό για τα Α10/Β10 ή να δανειστεί ποτέ ο Πειραιάς οχήματα από άλλο αμαξοστασιο.