Το Ν2 717 στο Β5, 0610 από Λάρισα..
Αλλά η δρομολόγηση το πρωί δεν γίνεται με πρόγραμμα "βγάζω στο Α1 όλα τα Solaris που δεν δουλεύουν να μου τα φέρουν μέσα, ώστε να δανειστω από το Ελληνικό". Ο,τι υπάρχει βγαίνει, ο,τι έχει πρόβλημα μπαίνει μέσα και όταν υπάρχει μεγάλη ανάγκη, ζητάνε βοήθεια από Βοτανικό/Ελληνικό και τα βγάζουν εκεί που χρειάζονται περισσότερο.
(11-08-2017, 04:44 AM)georgio Έγραψε: Για να λιγοστέψουν τα νεκρα οχηματοχιλιομετρα δεν θα μπορούσε η Ράλλη να βγαζει ολο το Α1 με GN?? Και διπλα στο ΕΛΛ ειναι ΑΦ/ΤΕ και οποιαδηποτε βλαβη μπορει να επιδιορθωθει συντομα.Δεν έχει μεγάλη σημασία η χιλιομετρικη απόσταση της γραμμής από το Α/Σ, όσο των οδηγών γενικότερα από το Ελληνικό! Τι Α1, τι Α10, το αμάξι από την Ράλλη πρέπει να γυρίσει Ελληνικό.. Μόνο για το θέμα των βλαβων συμφέρει..
Αλλά η δρομολόγηση το πρωί δεν γίνεται με πρόγραμμα "βγάζω στο Α1 όλα τα Solaris που δεν δουλεύουν να μου τα φέρουν μέσα, ώστε να δανειστω από το Ελληνικό". Ο,τι υπάρχει βγαίνει, ο,τι έχει πρόβλημα μπαίνει μέσα και όταν υπάρχει μεγάλη ανάγκη, ζητάνε βοήθεια από Βοτανικό/Ελληνικό και τα βγάζουν εκεί που χρειάζονται περισσότερο.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''