11-08-2017, 04:44 AM
(09-08-2017, 10:54 PM)MrVanHool Έγραψε: Λοιπόν, εκτός από όσα αναφέρθηκαν ήδη, η GN 465 που δούλευε στο Α1, από τις 2000 και μετά ήταν στο 843, το Ν1 111 στο 142 και επίσης το Midi 308 του ΑΜ ΒΟΤ ήταν στο 820.Για να λιγοστέψουν τα νεκρα οχηματοχιλιομετρα δεν θα μπορούσε η Ράλλη να βγαζει ολο το Α1 με GN?? Και διπλα στο ΕΛΛ ειναι ΑΦ/ΤΕ και οποιαδηποτε βλαβη μπορει να επιδιορθωθει συντομα.
Πάμε τώρα στο θέμα της Π.Ράλλη..
Η κατάσταση η τραγική είναι γνωστή. Υπήρχαν φορές που 2100 ήταν 20 άτομα και περίμεναν αμάξι. Είναι εμφανές πως Solaris πέρα από τα Αεροδρόμια και μερικά στην Βούλα, δεν υπάρχουν! Παντού Volvo και Mercedeδακια. Στο 703 προχτές είχε μόνο την 180 Volvo, στο ΒΓ18 μόνο 2 Mercedes.. Αλλά αυτά τα ξέρουμε.
Και έτσι φτάσαμε στο σημείο να αρχίσουν να δανειζονται, όχι από τον Πειραιά, αλλά από τον Βοτανικό στην αρχή (που οι οδηγοί του ΑΜ ΡΑΛ, ακολουθούσαν το σύστημα με το ΑΜ ΠΕΙ, δηλαδή απευθείας από/στο άλλο Α/Σ) και έπειτα από το Ελληνικό! Εδώ όμως, φυσικά, δεν μπορεί ο οδηγός που μένει Γαλάτσι ή Περιστέρι να σχολασει το βράδυ στο Ελληνικό! Έτσι, πήγαιναν τους οδηγούς που δεν είχαν λεωφορείο στο Ελληνικό να βγάλουν αμάξι, να πάνε από το Ελληνικό στο σημείο που θα ξεκιναγαν το δρομολόγιο και το άφηναν μόλις σχολαγαν στην Ράλλη και ελιγμοδηγοι τα πήγαιναν πίσω στο Ελληνικό.
Μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα αρχικά και ταλαιπωρία, καθώς αμάξια που έφταναν 0030 στην Ράλλη, έφταναν στις 0200 στο Ελληνικό και σε 2 ώρες έπρεπε να ξαναβγουν! Και έτσι ζητήθηκε να μείνουν στην Ράλλη προσωρινά κάποια αμάξια..
Φυσικά όμως, δεν έχουν και πολλά περιθώρια και τα άλλα Αμαξοστάσια, και έτσι ζήτησαν έστω 8 από το Ελληνικό και 8 από τον Βοτανικό. Αν εγκριθεί αυτό (που φυσικά δεν θέλουν Ελληνικό και Βοτανικός - καθώς όταν έμεινε μια GN και την πήγε στην Ράλλη ο οδηγός, σηκωσαν τα χέρια ψηλά..), πιθανώς και τα αμάξια που σήμερα το βράδυ θα επιστρέψουν στην Ράλλη, να μείνουν εκεί. Επίσης, μην ξεχνάμε πως ο Βοτανικός έχει στείλει και στον Πειραιά Midi.
Και εδώ πρέπει να πούμε ένα τεράστιο μπράβο στην Περιφερειακή Διεύθυνση του Α/Σ Βοτανικού. Στο πιο δύσκολο Αμαξοστάσιο, με τα πιο παλιά και ταλαιπωρημενα λεωφορεία, τις πιο δύσκολες και απαιτητικές γραμμές, που κατάφερε για άλλη μια φορά να βοηθήσει τα άλλα Α/Σ, με τους ίδιους τύπους οχημάτων!
Και για όσους ήταν από το παλιό forum, όταν ακόμη επί VanHool έλεγα πως ο Βοτανικός έκανε ο,τι μπορούσε με τα οχήματα που είχε και δεν ήταν οι "σιδεροφαγοι", εν αντιθέση με την Π.Ράλλη, κάποιοι με έλεγαν κολλημένο. Και δεν μιλάμε καν για την επανδρωση βαρδιών..