16-05-2017, 10:12 AM
(16-05-2017, 08:40 AM)nikos1991 Έγραψε: Λίγο πολύ κυκλοφορούν 30-35 οχήματα, όπως περιγράφεις παραπάνω. Και μάλιστα από τη στιγμή που δεν μένει ακόμα μέσα όχημα λόγω A/C, άρα φαίνεται πως υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Μάλιστα αν συνυπολογίσουμε ότι πολλά Solaris έχουν φτάσει στο σημείο να έχουν ίδια ή και περισσότερα χιλιόμετρα από τις Volvo δεν με εκπλήσει το γεγονός ότι άρχισαν να βγάζουν προβλήματα.
Πέραν της απαράδεκτης κατάστασης να μην υπάρχει συνεχής ροή ανταλλακτικών σε μια εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου, έχω την εξής απορία :
Πώς είναι δυνατόν να έχει πρόβλημα συνέχεια η Πέτρου Ράλλη με τα Solaris? Eννοώ, πώς τυχαίνει και μόνο αυτή η σειρά των λεωφορείων έχει τόσο έντονο πρόβλημα έλλειψης ανταλλακτικών ; Τα midi Σολαρις, για παράδειγμα, πώς και κυκλοφορούν κανονικά; Οι νταλίκες της ΕΛΒΟ πώς και κυκλοφορούν κανονικά; Τα Iris πώς και κυκλοφορούν κανονικά;;
Έχουν βγάλει βλάβες οι νταλίκες Solaris που δεν υπάγονται στις συνήθεις φθορές και χρειάζονται ειδική επισκευή;; Διαλύθηκαν πριν την ώρα τους λόγω αεροδρομίου;; Τί φταίει τελος πάντων και επί δέκα χρόνια η Πέτρου Ράλλη δεν μπορεί να στελεχώσει τις γραμμές της με αρθρωτά λεωφορεία;;