04-01-2017, 12:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-01-2017, 02:16 PM από NEOPLAN N4007.)
(04-01-2017, 12:03 AM)tomasxouliaras Έγραψε: Το #9006 ήταν σήμερα 444 ενώ πολλά citelis Ανθουσας είχε το Ε14.Γενικά, η Ανθούσα δεν χρειάζεται τα citelis τόσο πολυ όπως παλια. Το καλοκαίρι είχε το 036 (Τώρα είναι Βοτανικο), το Β5 (Τώρα είναι στην Πετρου Ραλλη), τα 203, 204, 220/21 (Τώρα είναι στο Ελληνικό). Οι μονές γραμμές που θα μπορούσαν να πηγαίνουν για να δικαιολογήσουν την τωρινη παρουσία τους στην Ανθουσα είναι τα 304/5, το Ε14 (που μπαίνουν καθημερινα) και τα Α5, 421 (που μπαίνουν σπανια).
Αντίθετα η Ανθούσα αντί για extra citelis που είχε αναφερθεί παλιότερα ότι χρειαζόταν, χρειαζεται extra τσιμεντολιθους για να βγάζει όλα τα οχήματα των γραμμών 301, 301Β, 306, 307, 309, 322, 323, 324, 404, 406/407, 411, 447, 651/653 μονο με μικρά ολες τις ημερες και των 302, 314, 330, 402, 409, 413, 416, 444, 446 μονο με μικρα μονο τα Σ/Κ. Ακομα χρειάζεται να αναλάβει τα τοπικά Κηφισίας, το 410, το 418. Το ελληνικο να δωσει μερικα ακομα solarakia στον Βοτανικο και αυτος με την σειρα του να στειλει μονο τσιμεντολιθους στην Ανθουσα.
Κάτι αλλο που θα πρότεινα θα ήταν να μεταφερθει στην Ράλλη ένας μικρός αριθμός GN (το μέγιστο 20 για να χωράνε στην Ραλλη) απο το Ελληνικο ώστε να βγάζει με νταλίκες όλα τα Α7/Β9/421 και να πάρει καμία βάρδια στο Β12 που είναι μόνιμα τίγκα με τα citelis.
Η νταλίκα Solaris #855 στα Α/Β10 και η #824 στο 421
Εύχομαι Χρόνια πολλά και καλή Χρονιά σε όλα τα μελοι του forum