12-09-2016, 12:35 PM
(12-09-2016, 10:28 AM)Citaro Έγραψε: Ίσως να γίνεται και εν όψει των γενικότερων ανακατατάξεων οχημάτων που θα πρέπει να γίνουν αργά η γρήγορα, αφού τα 12μετρα 0405Ν1 φτάνουν στο τέλος της επιτρεπόμενης χρήσης τους και αντικαταστάτες δεν έχουμε. Συνεπώς, θα δούν ποιές γραμμές μπορούν να τρέξουν με midi (η μισή Ανθούσα) ώστε να αρχίσουν τον ανασχεδιασμό.
Δεν νομίζω ότι θα αποσύρουν άμεσα τα Ν1 όταν αρχίζουν και τους βάζουν μηχανήματα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο (σε Ν1 Βοτανικού προς το παρόν). Μάλλον οι παραπάνω ανακατατάξεις έχουν σχέση με το (κλείσιμο?) του Ελληνικού.
Αυτό όμως που μου κάνει περισσότερο εντύπωση είναι τα Solaris του Ελληνικού στα Τοπικά Κηφισιάς! Πώς βρήκε το Ελληνικό τόσους επιπλέον οδηγούς όταν από ότι βλέπω δεν έχει αφήσει βάρδιες σε κάποια γραμμή του (αντίθετα πρέπει να πήρε κάτι καθώς το 227 νομίζω είναι πλεον ολόκληρο στο ΑΜ ΕΛΛ);
(12-09-2016, 11:36 AM)tomasxouliaras Έγραψε: Επίσης:
201: Από Ελληνικό στο Μπραχάμι
206: Μερικές βάρδιες από Ελληνικό
209: Από Βοτανικό στο Ελληνικό
Ακριβώς όπως πέρσι. Το 206 είναι 4-2 ΑΜ ΕΛΛ-ΑΜ ΜΠΡ.