24-08-2016, 09:44 AM
(24-08-2016, 01:46 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Δεν πίστευα ποτέ βέβαια ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να "κυνηγάει" τη λειτουργία μίας γραμμής 15 χρόνια μετά.
Θυμάμαι τη γραμμή "15 ΖΑΠΠΕΙΟ - ΠΟΛΥΓΩΝΟ" από το 1995 που πρωτοήρθα στην Αθήνα και κατοικούσα απέναντι σχεδόν από την Ευελπίδων. Ήδη από τότε η κύρια συγκοινωνία ήταν το 224. Το 15 ήταν ανέκαθεν γραμμή ταλαιπωρίας, οι αναμονές καθημερινές καταμεσήμερο ξεπερνούσαν τα 20΄. Δεν μιλάμε για βράδια και Κυριακές, ήταν καθαρά θέμα τύχης να περάσει όχημα.
Ως εκ τούτου, το 15 με εξαίρεση τις ώρες που λειτουργούν τα δικαστήρια, ήταν πάντοτε μια γραμμή με ελάχιστη επιβατική κίνηση, ακόμη και τη δεκαετία του '90 που η περιοχή Ομόνοια - Κάνιγγος - Πολυτεχνείο είχε ζωή και "περπατιόταν" τις βραδυνές ώρες.
Αντιθέτως, ο κλάδος Πετραλώνων ανήκε στην γραμμή "9 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ", η οποία μάλιστα ήταν και η κύρια γραμμή της Κυψέλης (το 2 ξεκινούσε στις 6:30 από Πλ. Κυψέλής και το 4 στις 6:00 από Άνω Κυψέλη). Επειδή λοιπόν αποτελούσε βασική σύνδεση, είχε πάντοτε ωράριο 05:00 - 23:40. Το ωράριο αυτό διατηρήθηκε και στη συνέχεια, όταν τα Πετράλωνα (μετά το αποτυχημένο πείραμα με τα κυκλικά 22/23) πέρασαν ως επέκταση στο 15, όπως επίσης έφεραν "μπροστά" κατά μια ώρα την έναρξη δρομολογίων στο "4" για να έχει και η Κυψέλη δρομολόγια από τις 5 το πρωϊ.