13-07-2016, 01:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2016, 01:06 PM από garvanitis.)
(07-07-2016, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τους εργαζόμενους που απασχολούνται στις "ανακατασκευές" ούτως ή άλλως θα τους πληρώναμε οπότε δεν το βάζω στα κόστη τους. Γι' αυτό λέω ότι είναι μεγάλο πόσο τα 15.000€ μόνο για τα υλικά που χρησιμοποιούν.
Τόσο λογιστικά όσο και λογικά δεν στέκει αυτό που γράφεις όμως... Μέχρι που ξεκίνησαν οι "ανακατασκευές" έκαναν άλλες εργασίες, δεν κάθονταν να παίζουν με τις τάπες των κάρτερ και τα βαρέλια...
(07-07-2016, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: Όμως στην περίπτωση της Ο.ΣΥ. το δυνάμει "μάχιμο" όχημα είναι άχρηστο. Αυτή τη στιγμή έχει θεωρητικά ενεργά (με πινακίδες) 1820 οχήματα και η δρομολόγηση Καθημερινής Χειμερινού προβλέπει κάτι παραπάνω από 1100 οχήματα. Συν το ότι στα αμαξοστάσια υπάρχουν πολλά οχήματα, χωρίς πινακίδες, που έχουν κανιβαλλιστεί και έχουν ήδη αφαιρεθεί ανταλλακτικά που βρίσκονται έτοιμα στις αποθήκες. Δεν παραβλέπω ότι απαιτούνται επιπλέον εργατοώρες αλλά δεν υπάρχει χρηματική επιβάρυνση για την αγορά αρκετών ανταλλακτικών, ειδικά τώρα που τα έσοδα έχουν καταρρεύσει.
Το δυνάμει "μάχιμο" όχημα ποτέ δεν είναι άχρηστο. Ακόμα και το άχρηστο έχει υπολειμματική αξία, το βάρος του ως σκραπ, ενδεχομένως και την αξία κάποιων ανταλλακτικών. Επίσης η αξία κάποιων ανταλλακτικών συχνά είναι μεγαλύτερη από τις εργατώρες που απαιτούνται για την εφαρμογή τους... Το να κατεβάσεις και να ξανατοποθετήσεις έναν ΟΜ447 σε ένα Ο405Ν για παράδειγμα είναι ακριβότερο από έναν μεταχειρισμένο ανάλογο κινητήρα... Αν συνυπολογίσεις ότι οι ΟΣΥ δεν αγοράζουν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά (ειδικά μηχανικά) αλλά επισκευάζουν τα ήδη υπάρχοντα οι εργατώρες ξεφεύγουν υπερβολικά. Σκέψου τι θέλει, να κατεβάσεις μηχανή, να την στείλεις στην ΕΒ, να λυθεί, να καθαριστεί, να αντικατασταθούν τα απαραίτητα εξαρτήματα, να μονταριστεί, να επιστρέψει και να μπει στο λεωφορείο. Επίσης από την στιγμή επίσης που το Χειμερινό Καθημερινής απαιτεί περίπου 1100 οχήματα τότε ο αριθμός των νέων που απαιτούνται είναι ελάχιστος, συνεπώς δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να ταλαιπωρείται το προσωπικό κίνησης και το προσωπικό συντήρησης με υπέργηρα αυτοκίνητα ούτε οικονομικά στέκει...
(07-07-2016, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: Όταν έλεγα πριν απόδοση αναφερόμουν στην απόδοση των κινήτηρων των Ν2/GN που παρά τα χρόνια τους είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Τώρα για την εμφάνιση οχήματα γδαρμένα, τρακαρισμένα, με βαθουλώματα σχεδόν παντού στο αμάξωμα ή το μισό χρώμα να λείπει και να έχει βγει το υπόστρωμα δεν δίνουν καλή εικόνα προς τα έξω και αποτελούν δυσφήμιση για την Ο.ΣΥ.
Η απόδοση είναι ο λόγος του κόστους προς το παραγόμενο έργο και σε αυτόν τον τομέα ο ΟΜ447 έχανε κατά κράτος από τους περισσότερους ανταγωνιστές του ακόμη και στα νιάτα του... Πώς βγάζει την "απόδοση" που υποθέτεις έχεις αναρρωτηθεί; Πόσες επεμβάσεις έχουν γίνει επάνω στην μηχανή και τι στοιχίζει σε πετρέλαιο;
Όσο για τα μικροχτυπήματα, σε όλον τον πλανήτη κυκλοφορούν λεωφορεία σε ανάλογη κατάσταση, δεν είναι κάτι το τραγικό... Σαφώς και χαλάνε την εικόνα του εκάστοτε operator αλλά ειδικά στην περίπτωση των ΟΣΥ υπάρχουν σοβαρότεροι παράγοντες που την καταστρέφουν...
(07-07-2016, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: Όσο για τις ζημιές και σοβαρές δεν είναι μονοπώλιο των παλαιότερων οχημάτων του στόλου. Είναι μπόλικα Citelis και Solaris που είναι μέσα στα Α/Σ για χρόνια και πολλά είναι απίθανο να ξαναβγούν ποτέ.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ξαναβγούν στην κυκλοφορία αυτά τα αυτοκίνητα στα οποία αναφέρεσαι... Τα περισσότερα από τα Citelis και τα Solaris που είναι σε μακροχρόνια ακινησία έχουν ΑΣΤΕΙΕΣ βλάβες από πλευράς κόστους, η έλλειψη των απαραίτητων ανταλλακτικών τα κρατάει μέσα.
(07-07-2016, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: Tα Solaris 18 της ΕΘΕΛ/ΟΣΥ είναι 100. Ο ΟΑΣΘ πώς κατάφερε και πήρε Citaro σε μια πολύ μικρότερη παραγγελία με τόσο χαμηλή τιμή;
Πράγματι είναι 100 αλλά δεν έχει τόση σημασία... Ο ΟΑΣΘ δεν πήρε τίποτα σε χαμηλή τιμή, αγόρασε στην τιμή της αγοράς...
(07-07-2016, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν θα τα έλεγα "τελειωμένα". Η απόδοσή των κινητήρων τους παρά τα 22 τους χρόνια και τη συντήρηση που απολαμβάνουν είναι σε αρκετά αμάξια σε πολύ καλό επίπεδο και οι επιδόσεις τους είναι σαφώς καλύτερες από αρκετά νεώτερα λεωφορεία. Επιπλέον και σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης και εσωτερικού, κατά πλειοψηφία, είναι σε καλή κατάσταση.
Εδώ και πολλά χρόνια και δεν τους το έχουν πει... Η συντήρηση που "απολαμβάνουν" είναι μηδενική σχεδόν σε όλα τα αμαξοστάσια που τα έχουν... Αλλαγή λαδιών, άντε και καμιά μικροεπισκευούλα αν έχουμε τα απαραίτητα ανταλλακτικά και δεν είναι κάτι σοβαρό και όσο αντέξει...
Αναφορικά με τις επιδόσεις δε, αστικό λεωφορείο είναι δεν κάνει 400αρια σε dragster. Η δουλειά του είναι να πάει από το Α σημείο στο Β.
(07-07-2016, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: Αυτή τη στιγμή ίσως είναι ο χειρότερος τύπος λεωφορείων της Ο.ΣΥ. Σχεδόν σε όποια γραμμή και αν πάνε δημιουργούν προβλήματα καθώς οι κινητήρες τους έχουν "πεθάνει" εδώ και χρόνια. Πλέον, από τα Λιόσια βγαίνουν κάποια ελάχιστα ή και καθόλου στα Τ. Αχαρνών μόνο Καθημερινές και στην Ανθούσα όπου αναγκαστικά κυκλοφορούν περισσότερο παντού σέρνονται. Ειδικά σε κάτι 220/1 ή Τ.Χαλανδρίου (Πεντέλη ουσιαστικά) στις μεγάλες ανηφόρες κινούνται στην κυριολεξία με ταχύτητα... πεζού. Μάλιστα υπάρχουν γραμμές που δεν πηγαίνουν σχεδόν ποτέ (651/3). Ακόμα, λόγω αυτού του παράγοντα ο κλιματισμός στις παλιές γκαζιέρες τείνει να γίνει άγνωστη λέξη.Επίσης, και εδώ είναι πολλά τα οχήματα που είναι μέσα με βλάβες (αμφιβάλλω αν υπάρχουν συνολικά έστω και 100-120 διαθέσιμα σε καθημερινή βάση).
Τι θα πει είναι ο χειρότερος τύπος λεωφορείων; Φταίνε τα λεωφορεία που κακόπεσαν μήπως; Agora CNG κυκλοφορούν σε όλη την Γαλλία (και τα Heuliez ίδια είναι μηχανικά) και κανένας operator δεν έχει καμία διάθεση να τα αποσύρει...
Τα Λιόσια βγάζουν ελάχιστα απλά γιατί δεν τα χρειάζονται, καλύπτονται οι ανάγκες σχετικά άνετα με τα Citelis.
Όσο για την συμπεριφορά τους στις ανηφόρες δύο πραγματάκια... Από που κι ως που προκύπτει ότι θα πρέπει να ανεβαίνει "σφεντόνα" κάποια ανηφόρα ένα αστικό λεωφορείο; Και ποιος σας είπε ότι τα CNG είναι κατάλληλα για έντονο ανάγλυφο;
(08-07-2016, 04:01 PM)CHRISTOS Έγραψε: Πάντως και στα Σολάρις η κατάσταση ειναι τραγική. Εχω ακούσει και έχω δεί -τουλάχιστον- 5 φορές να περνάει λεωφορείο π.χ. Χ96 απο την γειτονιά μου στην Ευαγγελίστρια/Πειραιά τόσο θορυβώδη που νομίζεις οτι περνάει κανένα ... ερπυστριοφόρο.
Αν δεν έχει κάποιο θέμα με την εξάτμιση (κομμένο σπιράλ ή κάτι ανάλογο) ότι ακούς είναι απόλυτα φυσιολογικό... Κατά πάσα πιθανότητα αυτό που ακούγεται είναι η φτερωτή του βεντιλατέρ, κάτι απόλυτα φυσιολογικό...