12-07-2016, 03:05 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-07-2016, 03:08 AM από mercedes elbo.)
(12-07-2016, 02:02 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Μα το 142 πάντα Solaris έχει. Αν πάρει Ν1 θα είναι μόνο για μερικές μέρες και απ' ότι όλα δείχνουν είναι γούστο του εκάστοτε οδηγού (υπάρχουν κάποιοι που προτιμούν να οδηγουν μόνο Ν1). Το ίδιο συνέβη και στο 155 πριν λίγο καιρο, όπου δύο συνεχόμενες ημέρες το ένα απ' τα δύο οχήματα ήταν Ν1 και ο οδηγός ήταν ο ίδιος.
Το 142 από την πρώτη μέρα εφαρμογής του Θερινού 1 έχει Ν1 εκτός από σήμερα και το περασμένο Σάββατο. Άρα δεν ήταν θέμα οδηγού τουλάχιστον για εκεί. Τώρα πώς αποφάσισαν να βγάζουν Ν1 ίσως η δρομολόγηση από τον ΟΑΣΑ για το Θερινό 1 προβλέπει 12μετρο.
(12-07-2016, 01:44 AM)georgio Έγραψε: Το 201 οντως στο θερινο τουλαχιστον εχει ελαχιστο κοσμο ειδικα αν εχει περασει και πριν 164, Πλ. Καναρια και στην Κεντρικη της Ηλιουπολης οτι αφησει και αυτα στο πηγαινε στο ελα παει άδειο και οτι μαζεψει απο Αργυρουπολεως αν δν εχει περασει 237 και μετα Βουλιαγμενης.
Το 142 γιατι επεσε τοσο; Στις αρχες το σολαρι μαζευε αρκετπυς οσες φορες το χα κανει. Ισως αν κοψουμε το 142 και τραβηξουμε το Β2 Στ. Αργυρουπολη θα ηταν καλυτερα;
Και το Χειμώνα το 201 δύσκολα να το πετύχεις να έχει διψήφιο νούμερο επιβατών. Και αυτό συνήθως στην κατεύθυνση προς Αργυρούπολη που άμα δεν έχουν περάσει 164/5 το χρησιμοποιούν μερικοί παραπάνω.
Και το Β2 να πάει Στ. Αργυρούπολης (με κόψιμο του 142) δεν νομίζω ότι θα μαζέψει κάτι παραπάνω. Παλιότερα που είχαμε το 141 στην Αλίμου, με 8λεπτο στην αιχμή, πάλι συνήθως άδειο πήγαινε. Και το Β1, που ούτως ή άλλως διατρέχει την Αλίμου σε όλο της το μήκος, τουλάχιστον στην σημερινή μορφή του δεν μπορεί να συνδεθεί εύκολα με κάποιο σταθμό.
(12-07-2016, 01:44 AM)georgio Έγραψε: ή στην κυριακατικη διακοπη του 237 5.30-12 το πρωι!
Αυτό το πράγμα που βγάζουν νταλίκα το πρωί και όχι στα Καρτ.2-3 που το βράδυ πάνε φουλ πραγματικά με ξεπερνάει!