08-07-2016, 05:22 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-07-2016, 05:27 AM από N1Ellinikou.)
Ας παραθέσουμε το βίντεο εδώ, ώστε η προβολή να γίνεται κατευθείαν.
Εδώ βλέπουμε πως ο αποκλειστικός υπεύθυνος για αυτή την τραγελαφική κατάσταση είναι ο ίδιος ο ΟΑΣΑ, ο οποίος δε μερίμνησε να έχει δρομολόγια προσαρμοσμένα στη δεδομένη χρονική συγκυρία. Έχω τις εξής απορίες:
- Γιατί στο Θερινό Ι κυκλοφορούν ακόμα "χαζογραμμές", τύπου 165, και δεν αναστέλλονται, ώστε να ενισχυθούν οι γραμμές των παραλιών;
- Γιατί δεν τραβάνε το 117 στο Ελληνικό μπας και βοηθήσει λίγο την κατάσταση;
- Γιατί δεν εφάρμοσαν την "πατέντα'' του 122Θ* από προηγούμενες χρονιές;
- Γιατί δεν έχουν έρθει τα ΚΤΕΛ Αττικής (τα οποία είναι κατ' εμέ τα τοπικώς αρμόδια μέσα μεταφοράς από την Βάρκιζα και μετά) στο Ελληνικό;
Όλα τα παραπάνω άραγε τα έχουν αναρωτηθεί στον ΟΑΣΑ; Μάλλον οχι...
*Μένει να δούμε πως θα λειτουργήσει στην πράξη η "πατέντα" αυτή, ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
Η αλήθεια είναι πως το ύφος του οδηγού είναι αρκετά επιτακτικό, σε σημείο που θυμίζει κτελατζή. Όμως, αξίζει να έρθουμε λίγο στη θέση του. Τι θα κάναμε εμείς εάν ήμασταν οδηγοί την ημέρα εκείνη; Προσωπικά κι εγώ το ίδιο θα έκανα, χωρίς τέτοιο ύφος όμως (επιφυλάσσομαι ως προς το τελευταίο σκέλος, καθώς έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέμε...). Διότι θα φοβόμουν το ενδεχόμενο να φρενάρω απότομα και να μου γίνουν οι επιβάτες χαλκομανία στο παρμπρίζ και μετά μπλέξω σε ένα παιχνίδι αποζημιώσεων.
Μετά έχουμε το θέμα του τάκου στο πρώτο φύλλο της πρώτης πόρτας. Όντως κανονικά δε πρέπει να μπαίνει τάκος, καθώς φθείρει τον μηχανισμό της πόρτας. Οπότε μιλάμε για αρχικώς πράξη άδικη. Είναι όμως αυτή η πράξη και τελικώς άδικη; Μάλλον όχι, καθώς εάν δεν έμπαινε ο τάκος, οι επιβάτες θα κάθονταν στο μπροστινό μέρος (και άντε να τους βγάλεις μετά), οπότε επανέρχομαι στα λεγόμενα της παραπάνω παραγράφου. Άρα, μάλλον ορθώς έβαλε τον τάκο τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Άλλωστε, πρέπει να λάβουμε υπόψιν πως στα νέας τεχνολογίας λεωφορεία, υπάρχει εργοστασιακή ρύθμιση "μπλοκαρίσματος" του πρώτου φύλλου της πρώτης πόρτας ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.
(08-07-2016, 02:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, σε αυτά που δεν μας λέει δεν αναφέρει καν ότι υπήρξε κάποιο απρόοπτο για να υπάρχει κενό 35 λεπτά. Αντίθετα, μας το παρουσιάζει ως κανονική δρομολόγηση. Πιθανολογώ κάποια βλάβη θα προέκυψε, αν έλειπε όχημα τα δρομολόγια θα ήταν 13:20-13:45 αντί για 13:15-13:35-13:50 που είναι το κανονικό. Αλλά και πάλι θα έπρεπε από το Ελληνικό στις 13:35 να στέλναν άμεσα αντικατάσταση δεδομένου του φόρτου της γραμμής. Οπότε αντί να βγάζει βίντεο θα μπορούσε να πάρει τηλέφωνο στο Γρ. Κίνησης ώστε να επιμείνει να στείλουν άμεσα αντικατάσταση στο προηγούμενο (δίπλα είναι το ΑΜ ΕΛΛ).
Εδώ βλέπουμε πως ο αποκλειστικός υπεύθυνος για αυτή την τραγελαφική κατάσταση είναι ο ίδιος ο ΟΑΣΑ, ο οποίος δε μερίμνησε να έχει δρομολόγια προσαρμοσμένα στη δεδομένη χρονική συγκυρία. Έχω τις εξής απορίες:
- Γιατί στο Θερινό Ι κυκλοφορούν ακόμα "χαζογραμμές", τύπου 165, και δεν αναστέλλονται, ώστε να ενισχυθούν οι γραμμές των παραλιών;
- Γιατί δεν τραβάνε το 117 στο Ελληνικό μπας και βοηθήσει λίγο την κατάσταση;
- Γιατί δεν εφάρμοσαν την "πατέντα'' του 122Θ* από προηγούμενες χρονιές;
- Γιατί δεν έχουν έρθει τα ΚΤΕΛ Αττικής (τα οποία είναι κατ' εμέ τα τοπικώς αρμόδια μέσα μεταφοράς από την Βάρκιζα και μετά) στο Ελληνικό;
Όλα τα παραπάνω άραγε τα έχουν αναρωτηθεί στον ΟΑΣΑ; Μάλλον οχι...
*Μένει να δούμε πως θα λειτουργήσει στην πράξη η "πατέντα" αυτή, ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
(08-07-2016, 02:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: Επιπροσθέτως, δεδομένου του κόσμου που υπήρχε, είναι παράλογη η επιμονή στο "όλοι πίσω από την μπάρα αλλιώς δεν ξεκινάει το λεωφορείο". Άλλωστε αν ήταν συνάδελφοί του δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κάτσουν μπροστά...
Και μιας και είναι και πολύ των κανονισμών δεν μας λέει κατά πόσο επιτρέπεται να "μπλοκάρει" με σίδερο το μπροστινό φύλλο της πρώτης πόρτας;
Η αλήθεια είναι πως το ύφος του οδηγού είναι αρκετά επιτακτικό, σε σημείο που θυμίζει κτελατζή. Όμως, αξίζει να έρθουμε λίγο στη θέση του. Τι θα κάναμε εμείς εάν ήμασταν οδηγοί την ημέρα εκείνη; Προσωπικά κι εγώ το ίδιο θα έκανα, χωρίς τέτοιο ύφος όμως (επιφυλάσσομαι ως προς το τελευταίο σκέλος, καθώς έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέμε...). Διότι θα φοβόμουν το ενδεχόμενο να φρενάρω απότομα και να μου γίνουν οι επιβάτες χαλκομανία στο παρμπρίζ και μετά μπλέξω σε ένα παιχνίδι αποζημιώσεων.
Μετά έχουμε το θέμα του τάκου στο πρώτο φύλλο της πρώτης πόρτας. Όντως κανονικά δε πρέπει να μπαίνει τάκος, καθώς φθείρει τον μηχανισμό της πόρτας. Οπότε μιλάμε για αρχικώς πράξη άδικη. Είναι όμως αυτή η πράξη και τελικώς άδικη; Μάλλον όχι, καθώς εάν δεν έμπαινε ο τάκος, οι επιβάτες θα κάθονταν στο μπροστινό μέρος (και άντε να τους βγάλεις μετά), οπότε επανέρχομαι στα λεγόμενα της παραπάνω παραγράφου. Άρα, μάλλον ορθώς έβαλε τον τάκο τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Άλλωστε, πρέπει να λάβουμε υπόψιν πως στα νέας τεχνολογίας λεωφορεία, υπάρχει εργοστασιακή ρύθμιση "μπλοκαρίσματος" του πρώτου φύλλου της πρώτης πόρτας ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.