08-07-2016, 03:47 AM
(08-07-2016, 02:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: Επιπροσθέτως, δεδομένου του κόσμου που υπήρχε, είναι παράλογη η επιμονή στο "όλοι πίσω από την μπάρα αλλιώς δεν ξεκινάει το λεωφορείο". Άλλωστε αν ήταν συνάδελφοί του δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κάτσουν μπροστά..
Δεν περίμενα ότι σοβαρό άτομο που γράφει σε forum για λεωφορεία πολλά χρόνια τώρα θα έκανε κριτική προς οδηγό γιατί επιμένει να μην υπάρχει κόσμος μπροστά από τη μπάρα και να είναι η μπάρα κλειστή!!! Αλήθεια, αν σε κάποιο απότομο φρενάρισμα φύγουν μπούγιο οι επιβάτες και χτυπούσε κάποιος στο ταμπλό, αν έμενε ανοιχτή η μπάρα, τι θα γράφαμε μετά;
Το ελάχιστο που πρέπει να κάνει ένας οδηγός που έχει να κουμαντάρει ένα 18μ. όχημα που έχει πολύ μεγαλύτερο αριθμό επιβατών από το επιτρεπτό, είναι να μη δέχεται να υπάρχει κανείς μπροστά από τη μπάρα.
(08-07-2016, 02:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, σε αυτά που δεν μας λέει δεν αναφέρει καν ότι υπήρξε κάποιο απρόοπτο για να υπάρχει κενό 35 λεπτά. Αντίθετα, μας το παρουσιάζει ως κανονική δρομολόγηση. Πιθανολογώ κάποια βλάβη θα προέκυψε, αν έλειπε όχημα τα δρομολόγια θα ήταν 13:20-13:45 αντί για 13:15-13:35-13:50 που είναι το κανονικό.
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε πότε τραβήχτηκε το video. Επίσης, μαγκιά του αν είναι ίσως ο μόνος οδηγός που κατάφερε καλοκαιριάτικα και τήρησε το καρτελάκι του, γιατί στο 122 από τα μέσα του Ιουνίου, με κλειστά σχολεία και υψηλές θερμοκρασίες, το πρόγραμμα δρομολογίων έχει τιναχτεί στον αέρα και οι συχνότητες έχουν γίνει ακανόνιστες.
Εικόνες σαν κι αυτές δε χρειάζονται 35' κενό για να δημιουργηθούν. Και 10-15' να περάσουν, ο κόσμος παύει να χωράει στο -σχετικά περιορισμένο- πεζοδρόμιο και αρχίζει να πιάνει τη μία λωρίδα (ή και να χωράει, αρχίζει και προχωράει όσο πιο μπροστά γίνεται για να μπορέσει να μπει και να πιάσει και μία θέση, αν τα καταφέρει). Και δεν ξέρω αν ο ΟΑΣΑ πιστεύει ότι ανάγκη ενίσχυσης των γραμμών παραλίας υπάρχει μόνο το Σ/Κ, η επιβατική κίνηση πάντως δείχνει ότι τουλάχιστον μέχρι και τα τέλη Ιουλίου, οπότε και η Αθήνα αρχίζει να αδειάζει για τα καλά, οι γραμμές παραλίας σηκώνουν ένα βαρύ φορτίο, χωρίς να έχουν τη αντίστοιχη επάνδρωση ή να ενισχύονται με κοπτοραπτικές και αποσπάσεις από άλλες γραμμές.
Μακάρι η λύση 122Θ να είναι προάγγελος για ανασχεδιασμό της εξυπηρέτησης των λουόμενων τους καλοκαιρινούς μήνες από τον επόμενο χρόνο, γιατί η κατάσταση αυτή στο Ελληνικό δεν είναι τωρινή, αλλά υπαρκτή και τα προηγούμενα 2 καλοκαίρια (αυτό του '13 δεν το πιάνω, μιας και η επέκταση προς Ελληνικό παραδόθηκε στο επιβατικό κοινό στα τέλη Ιουλίου εκείνου του έτους) και εικόνες σαν κι αυτή στο βίντεο είναι καθημερινές στο Ελληνικό όλο τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
ΥΓ: Το ίδιο χάος επικρατεί και στο Τραμ τους καλοκαιρινούς μήνες, με τους συρμούς από Σύνταγμα προς Βούλα να είναι απλησίαστοι το πρωί και στην επιστροφή από Βούλα προς Σύνταγμα να μη μπορείς να επιβιβαστείς το απόγευμα.