(07-07-2016, 11:34 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Καλά πάμε. Εξηγούσε που είχα λιγότερα Σαρακάκης και περισσότερα GN. Επίσης 12μετρο λεωφορείο έιχα να δω στο 608 πριν 9 χρόνια!
(07-07-2016, 11:45 PM)Vyroniotis Έγραψε: Μπορει να γινετε καπια συντιρηση στις GN αυτες τις μερες
Πάμε τώρα γιατί τα έχετε κάνει αχταρμά.
α) Στο θερινό 1 πρόγραμμα έχει περισσότερα οχήματα το ΑΣ Π. Ράλλη (Volvo και Solaris) από το ΑΣ Ελληνικού (GN), έναντι των χειμερινών προγραμμάτων από το 2009 και μετά. Για την ακρίβεια στο θερινό 1 βγάζει 8 οχήματα η Ράλλη έναντι 6 του χειμερινού.
β) 12μετρο όχημα είχε μπει τελευταία φορά το Νοέμβριο του 2011 για ένα ΣΚ που γίνονταν έργα στην οδό Γ. Παπανδρέου και είχαμε εκτροπή κυκλοφορίας στα 608/235. Τότε ήταν Ν1 από το Ελληνικό.
γ) Οι GN είναι από άλλο ΑΣ από αυτό που έστειλε το Ν2. Η συντήρησή τους δεν έχει καμία σχέση με το περιστατικό. Αυτά που έχουν σοβαρό πρόβλημα στη διαθεσιμότητα είναι τα 18m Solaris.
(07-07-2016, 11:08 AM)Vyroniotis Έγραψε: Στην αγιας σοφιας χορανε στην στροφη για χρυσοστομου σμυρνης δεν ειμαι σιγουρος
Αν δεν ειναι παρκαρισμενα αμαξια πιστευω χοραει.Επισης στο πλατος ιδια με τις Ν2 ειναι ,για τα αεροδρομιακα δεν ξερω ..
Τα 18μετρα (GN - Volvo και κυρίως Solaris) δεν χωράνε σίγουρα στη στροφή από Βλαχερνών για Κερκύρας (βενζινάδικο Olympic Fuels) εκτός αν γκρεμίσουν το βενζινάδικο και στη στροφή από Κερκύρας για Αγ. Σοφίας. Επίσης μεγάλη δυσκολία θα έχει από Χρεμωνίδου για Φιλολάου, σε όλο το κομμάτι της Γ. Παπανδρέου και στην αναστροφή στα Δικαστήρια. Εκτός αυτών είναι σπατάλη η χρήση 18μ για το 1/3 της διαδρομής που γεμίζει από λουόμενους.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608