08-07-2016, 02:21 AM
http://noupoulive.gr/dite-ti-ginete-kath...apo-odigo/
Τι μάθαμε από το βίντεο στο παραπάνω άρθρο:
-Οι νταλίκες έχουν χωρητικότητα 250 άτομα!
-Η χρονοαπόσταση μεταξύ 13:15-13:50 είναι 40 (!) λεπτά.
-Ο κόσμος που περιμένει το 122 μέσα σε 35 λεπτά είναι 2000-3000 άτομα.
Επίσης, σε αυτά που δεν μας λέει δεν αναφέρει καν ότι υπήρξε κάποιο απρόοπτο για να υπάρχει κενό 35 λεπτά. Αντίθετα, μας το παρουσιάζει ως κανονική δρομολόγηση. Πιθανολογώ κάποια βλάβη θα προέκυψε, αν έλειπε όχημα τα δρομολόγια θα ήταν 13:20-13:45 αντί για 13:15-13:35-13:50 που είναι το κανονικό. Αλλά και πάλι θα έπρεπε από το Ελληνικό στις 13:35 να στέλναν άμεσα αντικατάσταση δεδομένου του φόρτου της γραμμής. Οπότε αντί να βγάζει βίντεο θα μπορούσε να πάρει τηλέφωνο στο Γρ. Κίνησης ώστε να επιμείνει να στείλουν άμεσα αντικατάσταση στο προηγούμενο (δίπλα είναι το ΑΜ ΕΛΛ).
Επιπροσθέτως, δεδομένου του κόσμου που υπήρχε, είναι παράλογη η επιμονή στο "όλοι πίσω από την μπάρα αλλιώς δεν ξεκινάει το λεωφορείο". Άλλωστε αν ήταν συνάδελφοί του δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κάτσουν μπροστά...
Και μιας και είναι και πολύ των κανονισμών δεν μας λέει κατά πόσο επιτρέπεται να "μπλοκάρει" με σίδερο το μπροστινό φύλλο της πρώτης πόρτας;
Όσο για την συμπεριφορά ορισμένων κατά την επιβίβαση σε κάθε περίπτωση ήταν γελοία αλλά μην ξεχνάμε και τι υπηρεσία προσφέρθηκε στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Τι μάθαμε από το βίντεο στο παραπάνω άρθρο:
-Οι νταλίκες έχουν χωρητικότητα 250 άτομα!
-Η χρονοαπόσταση μεταξύ 13:15-13:50 είναι 40 (!) λεπτά.
-Ο κόσμος που περιμένει το 122 μέσα σε 35 λεπτά είναι 2000-3000 άτομα.
Επίσης, σε αυτά που δεν μας λέει δεν αναφέρει καν ότι υπήρξε κάποιο απρόοπτο για να υπάρχει κενό 35 λεπτά. Αντίθετα, μας το παρουσιάζει ως κανονική δρομολόγηση. Πιθανολογώ κάποια βλάβη θα προέκυψε, αν έλειπε όχημα τα δρομολόγια θα ήταν 13:20-13:45 αντί για 13:15-13:35-13:50 που είναι το κανονικό. Αλλά και πάλι θα έπρεπε από το Ελληνικό στις 13:35 να στέλναν άμεσα αντικατάσταση δεδομένου του φόρτου της γραμμής. Οπότε αντί να βγάζει βίντεο θα μπορούσε να πάρει τηλέφωνο στο Γρ. Κίνησης ώστε να επιμείνει να στείλουν άμεσα αντικατάσταση στο προηγούμενο (δίπλα είναι το ΑΜ ΕΛΛ).
Επιπροσθέτως, δεδομένου του κόσμου που υπήρχε, είναι παράλογη η επιμονή στο "όλοι πίσω από την μπάρα αλλιώς δεν ξεκινάει το λεωφορείο". Άλλωστε αν ήταν συνάδελφοί του δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κάτσουν μπροστά...
Και μιας και είναι και πολύ των κανονισμών δεν μας λέει κατά πόσο επιτρέπεται να "μπλοκάρει" με σίδερο το μπροστινό φύλλο της πρώτης πόρτας;
Όσο για την συμπεριφορά ορισμένων κατά την επιβίβαση σε κάθε περίπτωση ήταν γελοία αλλά μην ξεχνάμε και τι υπηρεσία προσφέρθηκε στη συγκεκριμένη περίπτωση.