07-07-2016, 12:30 AM
(06-07-2016, 01:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μα δεν έχω ανάγκη να τα χαζεύω τα καρτελάκια εγώ, εσύ και οι υπόλοιποι που γράφουμε εδώ μέσα, που προφανώς ακόμα και βλέποντας τους πίνακες δρομολογίων και γνωρίζοντας -έστω και στο περίπου- τον χρόνο διαδρομής της κάθε γραμμής βλέπουμε πολλές φορές με το μάτι πως περίπου μοιράζονται οι βάρδιες (κυρίως τώρα το καλοκαίρι, που μειώνεται ο αριθμός των δρομολογούμενων οχημάτων ανά γραμμή). Το θέμα είναι να δεις μία τηλεματική που θα λειτουργεί στο 100% των -περιορισμένων- δυνατοτήτων της. Και αυτό δεν το έχω δει και δε μπορώ να κατηγορήσω απόλυτα τον ανάδοχο για αυτό.
Λες ότι δε νομίζεις να γίνει ποτέ μετάφορά, ενοποίηση ή όπως αλλιώς θέλει να το πει κάποιος, των στοιχείων του Compass με την τηλεματική. Μα τότε γιατί έβαλαν τον ανάδοχο να τυπώσει εγχειρίδιο χρήσης που μέσα εξηγούσε στους οδηγούς το πως θα μπορούν να ελέγχουν το "καρτελάκι" από την οθόνη της τηλεματικής και σε τι χρησιμεύει το εικονιδιάκι του λεωφορείου με το ρολόι από πάνω (για προειδοποίηση σχετικά με προπορία/βραδυπορία), που σχολίαζε προηγουμένως και ο georgio;
Και επαναλαμβάνω και εμμένω και σε αυτό που πρόσφατα επισημάνθηκε, μεταξύ άλλων, από blog των εργαζομένων στα ΜΜΜ, ότι δε χρησιμοποιείται ούτε το εργαλείο της επικοινωνίας οδηγού - Κέντρου Διαχείρισης. Αν και εδώ έχει αποτύχει ο ανάδοχος, τότε νομίζω πως η διοίκηση του ΟΑΣΑ και των ΟΣΥ διαχειρίζονται ένα πράγμα που είναι απλά κάτι πιο αληθινό από τα δεδομένα του Google Maps ή των app που κυκλοφορούσαν και προέβαλαν ενδεικτικούς χρόνους άφιξης, βάσει μετρήσεων των χρηστών και μόνο. Ούτε εργαλείο για καλύτερη διαχείριση του στόλου από πλευράς δρομολόγησης (δε συζητάμε το γεγονός ότι είναι κάτι που λειτουργεί μεμονωμένα μέσα στο λεωφορείο, χωρίς να "συνεργάζεται" με τα υπόλοιπα συστήματα όπως η προμετωπίδα, το τωρινό ακυρώτικό ή την οθόνη διαχείρισης των νέων μηχανημάτων για την υλοποίηση του ΑΣΣΚ, που τοποθετείται δειλά δειλά σε λεωφορεία και τρόλεϊ) και βεβαίως ούτε καν για ορθή πληροφόρηση των επιβατών, αφού ούτε η ένδειξη του χρόνου διέλευσης του επόμενου οχήματος δε μπορεί να προβληθεί αν δεν ξεκινήσει το λεωφορείο από την αφετηρία, λειτουργία η οποία είναι σημαντική για περιπτώσεις σαν κι αυτές που επεσήμανε ο meganium σε παραπάνω σχόλιο.
Δεν διαφωνώ. Εμείς, γενικά μπορούμε να διακρίνουμε τον αριθμό οχημάτων/βαρδιών κάθε δρομολόγησης (έστω και στο περίπου). Αν και πάλι το θεωρώ χρήσιμο σε περιπτώσεις συγκροτημάτων (Τ.Ζηρινείου, Τ. Γλυφάδας κλπ) που δεν είναι εύκολο να εξάγεις τον αριθμό των δρομολογούμενων οχημάτων ή γενικότερα σε γραμμές με πολλά οχήματα που μπλέκονται στα διαλείμματα. Άλλωστε αρκετές φορές έχουν διατυπωθεί ερωτήματα εδώ (και από εμένα) για δρομολογήσεις αρκετών γραμμών.
Όντως, δεν το θυμόμουν ότι υπάρχει τέτοια πρόβλεψη. Σε κάθε περίπτωση όμως, αν δεν μπει σε όλα τα οχήματα τηλεματική και το κυριότερο αν δεν δουλέψει απροβλημάτιστα κάτι τέτοιο δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Δεν γίνεται να ξέρει όποιος δουλεύει στο Γρ. Κίνησης αν στο κάθε αμάξι θα δουλέψει σήμερα η τηλεματική σωστά ώστε να μην δώσει χαρτάκι στον οδηγό.
Οι ευθύνες είναι μοιρασμένες ανάμεσα σε ανάδοχο και ΟΑΣΑ. Ο πρώτος γιατί 6 μήνες μετά από την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης δεν έχει ολοκληρώσει το έργο και σε πολλές περιπτώσεις ο εξοπλισμός που τοποθέτησε είναι προβληματικός και ο δεύτερος γιατί αποδέχτηκε ένα ημιτελές έργο στις 21 Μαρτίου (λογικά ασκήθηκαν πιέσεις από τον ανάδοχο για να μην είναι μεγάλη η απώλεια της αμοιβής του) και επειδή έβγαλε την ακατανόητη απόφαση της αποθήκευσης υλικού 144 οχημάτων. Βέβαια τις τελευταίες μέρες έχει εγκατασταθεί τηλεματική σε πολλά Ν1 του Αγ. Δημητρίου οπότε θεωρώ ότι πάρθηκε πίσω η συγκεκριμένη απόφαση (aliance επιβεβαίωσε αν γνωρίζεις κάτι).
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που αναφέρονται στον Τρολλεατζή. Τώρα για τα υπόλοιπα συστήματα δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι συμβατά όλα μεταξύ τους, οπότε δεν μπορώ να πάρω θέση. Τώρα για την ένδειξη του επόμενου δρομολογίου γίνεται εξαρχής στην εφαρμογή για κινητές συσκευές αν και θα έπρεπε να επεκταθεί άμεσα και στις οθόνες των στάσεων. Αρκεί βέβαια κάθε γραμμή να δρομολογείται όπως προβλέπει ο προγραμματισμός ή να γίνεται αυτό που λέει ο meganium στις περιπτώσεις που λείπει όχημα ή τύχει κάποια βλάβη.