(15-06-2016, 11:22 PM)MrVanHool Έγραψε: - Τα Citelis του ΑΜ ΑΝΘ μπαίνουν στο 036 μετά από επανειλλημένες αναφορές οδηγών του AM ANΘ για την μη καταλληλότητα των λοιπών τύπων οχημάτων για την γραμμή λόγω επικινδυνότητας (βέβαια, όταν το είχε το ΑΜ ΒΟΤ με Midi , VanHool και Neoplan που ήταν ακόμη χειρότερα, δεν κάναν παράπονα οι οδηγοί του..)
Σχετικά με τα Citelis και την Ανθούσα, πρέπει επιτέλους να γίνει κάτι. Δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορούν όλα (εκτός από τα έξι που, αν θυμάστε, δόθηκαν για το 302) στα Άνω Λιόσια και να διαλύονται σε γραμμές υποβαθμισμένων περιοχών με κακό οδικό δίκτυο και επιθέσεις σε λεωφορεία, την ώρα που έχουν αφήσει την Ανθούσα να σηκώνει βαρύτατες γραμμές (220/1, 304/5) με ερείπια.
Σήμερα ήμασταν στο φανάρι του Χίλτον στη σειρά τρείς γκαζιέρες πρώτης γενιάς : Το 7028 στο Α5, το 7143 στο 220 και το 7117 στο 221. Όταν άναψε πράσινο, η εκκίνηση θύμισε κάτο από ράλι ... σαλιγκαριών ! Τέτοιο σύρσιμο και μάλιστα στην ευθεία. Το δε 7143 που ήμουν μέσα, ήταν τόσο ψωφάλογο που την ανηφόρα μεταξύ 1ης και 2ης Ιλισίων την έβγαλε με ταχύτητα πεζού, τη δε ανηφόρα πριν το τέρμα (8η - 9η Ιλισίων) απορώ πώς κατάφερε και την πήρε, και μάλιστα σχεδόν άδειο από κόσμο. Όχι βέβαια ότι τα Iris είναι καλύτερα.
Θα πρέπει, εαν δεν γίνει καμιά ανακατάταξη αμαξοστασίων, τουλάχιστον το 220/1, που έχει πολύ βάρος από κόσμο αλλά και πολύ δύσκολο ανάγλυφο, να δρομολογηθεί συνολικά με Citelis. Aς ανταλλάξουν για το λόγο αυτό άλλα 10 οχήματα από τα Λιόσια και να τους στείλουν δέκα Renault. Τόσο δύσκολο είναι;; Να χωράει κανένας επιβάτης παραπάνω και να βγαίνει το δρομολόγιο σε νορμάλ χρόνους.
Υπό την έννοια αυτή, έχουν δίκιο να μη θέλουν γκαζιέρες στο 036. Πώς να ανεβούν τα Τουρκοβούνια χωρίς να τσουλήσουν προς τα πίσω ;;Όσο για τα VanHool , ήταν μπο@ρδέλα στα τελευταία τους, αλλά η ροπή τους δεν είχε και το χάλι των γκαζιέρων. Αργούσε να ανεβεί αλλά δεν φοβόσουν μη σου μείνει. Οι μαούνες Νεοπλάν τί ακριβώς πρόβλημα είχαν;; Μια χαρά τις θυμάμαι και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τις διώξανε τόσο νωρίς.