19-05-2016, 12:00 AM
Στο 220/1 ακόμη και αν λύσουμε όλα τα θέματα με τις στροφές που αναφέρει ο Citaro (που δεν λύνονται σήμερα), έχουμε επιπλέον την αναστροφή στην Αφετηρία όπου από τοίχο σε τοίχο είναι 19m, όταν ακόμα και το Λιοντάρι που θεωρείται από τις χειρότερες αναστροφές και αναστρέφει το 843 είναι 33m. Και τέλος στη γωνία Κολοκοτρώνη / Εθν. Αντιστάσεως συμβαίνουν αρκετές φορές μέσα στη μέρα μανούβρες αν συναντηθεί ανερχόμενο και κατερχόμενο λεωφορείο. Αν μπει αρθωτό δεν είναι σίγουρος ότι μπορεί να κάνει οπισθογωνία.
Πάντως αν το επέτρεπαν οι συνθήκες το 220/1 θα ήταν από τις πρώτες γραμμές που χρειάζονται αρθρωτό.
Πάντως αν το επέτρεπαν οι συνθήκες το 220/1 θα ήταν από τις πρώτες γραμμές που χρειάζονται αρθρωτό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608