12-05-2016, 07:24 PM
(12-05-2016, 01:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η απόφαση από που είχε βγει; Γρ. κίνησης (από το Υποδιευθυντή Κίνησης) ή από κάποιο άλλο τμήμα της Ο.ΣΥ. ή του ΟΑΣΑ;Πότε είχε 7 GN το Α3; Συνήθως ειναι όλο με Ν1
Επίσης, επι τη ευκαιρία αμα υπάρχουν στάνταρ αποφάσεις για τη δρομολόγηση κάθε γραμμής πώς βλέπουμε π.χ. στο Α3 πλέον τη μια μέρα να μην έχει καμία GN και την επόμενη 7-8, χωρίς να υπάρχει κάποια απεργία;
Με Neoplan σήμερα το 036 λόγω του πανηγυριού της Αγ. Γλυκερίας.
Επίσης, για κάποιο (ανεξήγητο λόγο μετά από αρκετό καιρό σήμερα τα Ν1 του Γ´ Κυκλώματος του Ελληνικού δουλεύουν σε 154 (#118), 237 (#126, #128, #134, #135), Τ. ΓΛΥΦ (#104, #109, #116) ενώ τα εφεδρικά στις γραμμές του Γ´ όπως 140 (#159, #164, #165, #173, #175, #212), 203 (#187, #188, #190, #221, #223), 206 (#211, #214), 235 (#166).
Ακόμα, Solaris #618 στα Τοπικά Γλυφάδας.
και μπορει να χει 1-2 GN.
Όπως εχω καταλάβει το Α3 τελικως όντως δεν εχει αλλάξει κυκλωμα (ή έχουν αλλαξει λιγες βαρδιες) υπάρχει εντολή να βγαίνει με Ν1. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν διαθέσιμα βγαίνει και καμια GN.
Αυτό με την "περιεργη" δρομολόγηση ισχύει κατα κορον στο 237 το οποίο πρέπει σίγουρα να έχει κάποιες βάρδιες και στο Γ´ Κυκλ. Η εντολή για το 237 ειναι να βγαινει με νταλίκες εκτος αν ο ενας απ τους 2 οδηγους εχει δίπλωμα Δ'. Έτσι κάποιες μέρες εχει ακόμα και 5 νταλίκες και άλλες έχει μόνο 2!