03-04-2016, 01:17 AM
(02-04-2016, 05:06 PM)Citaro Έγραψε: Από τη στιγμή που το Α/Σ Ελληνικού δεν είναι σε θέση να επανδρώσει κανονικά όλες τις βάρδιες (ελλείψει προσωπικού), αναγκαστικά θα πέφτουν και τα σχετικά "τηλέφωνα".
Για το 250 ήταν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η ενδεδειγμένη λύση να μπουν νταλίκες και να τηρείται η επάνδρωση. Διότι έτσι ξελασκάρουν τα λεωφορεία του Ζωγράφου, που έχουν να παλέψουν με τα δικά τους προβλήματα (πολυκοσμία, αδιάβατοι δρόμοι, κακές συχνότητες κλπ). Κάποτε πριν 15-20 χρόνια που ήμουν φοιτητής, όλοι μα όλοι κατέβαιναν στην πύλη του παλιού 222 (νυν 608) ή στα 220/1 (το 235 τότε έκανε τέρμα επί της Γ. Ζωγράφου και ήταν η "κρυφή" λύση για όσους περπατούσαν μερικά λεπτά ακόμη). Δεν σας περιγράφω τί γινόταν όλη μέρα! Ο κάτοικος Ζωγράφου αδυνατούσε να μετακινηθεί προς Ζωγράφου όλο το πρωί, και από Ζωγράφου μετά το μεσημέρι.
Σήμερα, με το 250 να αποτελεί την πρώτη επιλογή των φοιτητών, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για όλους. Οι φοιτητές φτάνουν έξω από την πόρτα των σχολών χωρίς άσκοπες βόλτες στα στενά του Ζωγράφου, και οι κάτοικοι εξυπηρετούνται (σχετικά) καλύτερα. Ειδικά από φέτος που μπήκαν και οι νταλίκες το απόγευμα (και ψιλοτηρείται η δρομολόγηση) βλέπεις ακόμη και στις 19:00 να περιμένουν ομάδες φοιτητών το 250 για να φύγουν , ενώ παλιότερα κανείς δεν καθόταν πάνω στο αγιάζι, αφού δεν ήξερε αν θα περιμένει μισή ή μία ώρα το λεωοφρείο.
Σαφώς και έπρεπε να δρομολογηθεί μόνο με νταλίκες και με πλήρη δρομολόγηση, για να μην πω ότι χρειάζεται και επιπλέον ενίσχυση. Άλλωστε, και εγώ το είχα κάνει θέμα αρκετές φορές.
Πάντως, μακάρι να γίνονται σωστές κινήσεις έστω και από πιέσεις άλλων, καθώς το 250 αναβαθμίστηκε απίστευτα σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Παρομοίως, πλέον και το 237 το οποίο με αρθρωτά και πλήρη αριθμό βαρδιών είναι άψογο.