25-03-2016, 02:46 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-03-2016, 02:46 AM από mercedes elbo.)
(25-03-2016, 02:21 AM)georgio Έγραψε: Εγω το λεω με τη λογικη οτι για να πας για παραδειγμα κεντρο απο την Ηλιουπολη κατεβαινες Γυμναστικη Ακδ και περιμενες την νταλικα του Α3 τιγκα αρα δν εμπαινες ποτε! Το 237 ειχε -1 αμαξι σημερα αλλα οι νταλικες καλλιστα θα μπορπυσαν να πανε στο Α3. Στο Α3 τα Ν1 φανταζομαι ηταν λόγω κυκλώματος. Αλλα οτι και να λεμε χωρις μετρο δεν μπορεις να κυκλοφορησεις στην Αθηνα
Για όσους έρχονται από Ηλιούπολη (206-237 ακόμα και 140 για Κάτω Ηλιούπολη) υπάρχει και η επιλογή του 856 που έρχεται άδειο στο Υμηττό. Το Α3 τελικά δεν νομίζω να έχει αλλάξει κύκλωμα. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι οδηγοί που δούλευαν σήμερα στο Α3 είχαν δίπλωμα για νταλίκα, δεδομένου ότι τα Γρ. Κίνησης "πειράζουν" τις βάρδιες.
Επίσης, είναι γεγονός ότι εφόσον ο συγκοινωνιακός σχεδιασμός της Αθήνας στηρίζεται στο Μετρό όταν αυτό δεν λειτουργεί δεν μπορεί να υπάρξει σωστή εξυπηρέτηση. Επίσης, ειδικά με τον τρόπο που ανακοινωνόνται οι απεργίες (1-2 μέρες πριν) δεν μπορεί να γίνει σωστός προγραμματισμός καθώς οι βάρδιες των οδηγών έχουν βγει ήδη από το τέλος του προηγούμενου μήνα. Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει για σήμερα ήταν να βγουν όσο το δυνατόν περισσότερα (αν όχι όλα) 18μετρα στα 165/Α3. Επικουρικά θα μπορούσαν να γίνεουν και κάποιες απόσπάσεις στο Α3 π.χ. 1 όχημα από 141, 206, 237 έστω και αν ήταν 12μετρα. Παρομοίως για τη Μεσογείων θα μπορούσε να γίνουν αποσπάσεις από 304/5, 308, 416 κτλ. Όμως, και πάλι αμφιβάλλω αν θα υπήρχε ανεκτή εξυπηρέτηση, χώρια που έτσι θα δημιουργούσαμε πρόβλημα και στα τοπικά καθώς θα διέρχοταν σε τυχαίες ώρες και η τηλεματική ακόμα υπολειτουργεί.