25-03-2016, 01:32 AM
(24-03-2016, 10:21 PM)georgio Έγραψε: Σήμερα που όλα τα τοπικα κυκλοφορουν μισοαδεια δεν θα ταν καλυτερα να πηγαιναν κεντρο; Και ας βαραγαν και 25'-30'..Εξάλλου και με το να περιμενεις τον "κορμο" μια η άλλη έρχεται. Τι λέτε;
Πιστεύω πως όχι, γιατί θα έπηζε το κέντρο με λεωφορεία τα οποία δεν θα ήξερε κανείς που πηγαίνουν και κάθε πότε περνάνε. Καλό θα ήταν να κόβονταν οχήματα από τοπικές γραμμές με μια ανακοίνωση του τύπου οι γραμμές .... θα δουλεύουν με πρόγραμμα Σαββάτου και τα "κερδισμένα" οχήματα να έμπαιναν στους κορμούς. Άλλωστε και προ μετρό η λογική ήταν η αποκέντρωση των γραμμών και μόνο κορμοί στο κέντρο.
Σήμερα ήταν τραγελαφικό ότι υπήρχαν GN στο 304-305 που πηγαινοερχόντουσαν με μέτρια πληρότητα στη Λούτσα και όλο το Α5 με γκαζιέρες που γέμιζαν πριν την πλ. Αγ. Παρασκευής με κατεύθυνση το κέντρο.(εξαίρεση η GN #487 που αποσπάστηκε στο Α5). Αντίστοιχα και το Β5 το είδα στη Μεσογείων να μη σταματάει σε στάσεις, γιατί δεν χωρούσε άλλο κόσμο. Πόσο δύσκολο θα ήταν αν το Ελληνικό δεν έστελνε σήμερα τα 4 οχήματα του 406 (κοινή διαδρομή με Β5 στον Τσακό) και αν αυτού έστελνε 4 GN στο Α5 ως ενισχυτικά; Αντίστοιχα κόβεται μια GN από 237 - 206 - 164 και πάει Α3 που έχει ανάγκη τα οχήματα σήμερα. Έτσι κι αλλιώς οι τροφοδοτικές γραμμές έχουν μειωμένη επιβατική κίνηση τις μέρες με κλειστό μετρό, γιατί ο δυνητικός επιβάτης θα πάρει το αυτοκίνητό του να πάει στη δουλειά, οπότε μένουν μόνο αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο και αυτοί που εργάζονται στην καρδιά του κέντρου που είναι αδύνατο να παρκάρεις.
Στα κακώς κείμενα της σημερινής ημέρας προστίθεται και η ύπαρξη αρκετών Ν1 στο Α3, όπως και στα 2 οχήματα του 165.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608