10-03-2016, 02:19 PM
(10-03-2016, 03:50 AM)georgio Έγραψε: Μηπως είδες την #552;
Τα "πειραματα" ισως ειναι για να δουν με τι οχήματα αντεχουν οι γραμμες. Εχω ξαναπεί ειναι τουλαχιστον 10-12 ενεργα Ν1 που δεν εχει μπει τηλεματική και αμφιβάλλω αν θα μπει μεχρι τις 21/3. Άρα θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τα 12μετρα, εκτος αν κυκλοφορουν κ αμαξια χωρις τηλεματικη;!!! (Φανταζεστε
Θελω να δω αυριο πρωι χωρις μετρο που θα μεινει το Α3 με Ν1...
Ίσως ήταν η #552. Πάντως, σίγουρα δεν ήταν κάποιο από τα #479, #490, #506 και #520 που αναφέρθηκαν.
Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι τις τελευταίες μέρες το 140 αντί των Ν1 του Γ´ που έχει κανονικά βγαίνει κυρίως με τα εφεδρικά π.χ. #159, #160, #164, #185, #188, #222, #234 κ.α. Οπότε κάτι συμβαίνει στο Ελληνικό που τα έχει επηρρεάσει σχεδόν όλα. Τι ακριβώς γίνεται μόνο κάποιος εργαζόμενος στο Ελληνικό μπορεί να μας πει.
Τα πειράματα αν είχαν αφορμή την ενδεχόμενη έλλειψη Ν1 λόγω της μη εγκατάστασης τηλεματικής δεν θα γινόταν Κυριακή (βλ. 2 GN στο 237) που δεν υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσουν πρόβλημα διαθεσιμότητας. Επίσης, ξαναλέω ότι βάσει της σύμβασης θα εγκατασταθεί τηλεματική σε 1750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ ενώ μέχρι στιγμής σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου των ΣΑ έχει εγκατασταθεί συνολικά σε 1800 οχήματα. Επιπλέον, τα λεωφορεία που έχουν πινακίδες σήμερα είναι περίπου 1865. Το κενό των 115 λεωφορείων θεωρώ ότι θα καλυφθεί από οχήματα που είναι μέσα για μήνες ή ακόμα και χρόνια αλλά έχουν πινακίδες. Ενδεικτικά από Ν2 της Ράλλη #660, #676, #687, #690, #691, #722, Ν1 Ελληνικού #108, #119, #127, #129, #136, #142, #144, #145, #157, #177, #186, #216, #220, GN #400, #420, #480, #484, #551, #566 #704, #717, Irisbus Diesel #950 κ.α.