18-11-2015, 11:45 PM
(18-11-2015, 10:25 PM)Citaro Έγραψε: Πρέπει επιτέλους να γίνει μια σοβαρή συνεργασία ΕΚΠΑ - ΟΑΣΑ και να μετακυλισθούν οι ενάρξεις μαθημάτων στις σχολές. Ένα πλάνο θα μπορούσε να είναι : Θετικών Επιστημών 09:00, Φιλοσοφική 09:30, Θεολογική 09:45. Αντίστοιχα η κάθε διδακτική ώρα να ξεκινά στο χχ00, χχ30 και χχ45. Έτσι θα μπορέσει να γίνει ομαλότερη διαχείριση του πλήθους των φοιτητών και όχι να προσπαθούν ΟΛΟΙ να φτάσουν 09:15 σε ΟΛΕΣ τις σχολές. Όλο το Α/Σ Ελληνικού να βγάλεις, πάλι δεν θα μπορέσεις να ανεβάσεις στην Πανεπ/πολη 10.000 φοιτητές ταυτόχρονα.
Μα το πρόβλημα δεν υφίσταται μόνο σε διάστημα μισής ώρας. Είναι περίπου 1,5 ώρα (08:30-10:00) που υπάρχει μαζική προσέλευση φοιτητών.
Και βεβαίως όλα κυλάνε πολύ καλύτερα, όταν η συγκοινωνία λειτουργεί αποτελεσματικά και δεν έχει να αντιμετωπίσει:
- Τις καθυστερήσεις στα Άνω Ιλίσια (220/221), γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν έχει πατήσει πόδι να επιβάλει μία απαγόρευση τροφοδοσίας καταστημάτων στη Γρ. Αυξεντίου και στη Μούσκου κατά τις ώρες αιχμής για την Πανεπιστημιούπολη.
- Τις καθυστερήσεις στο κέντρο του Ζωγράφου (608), γιατί κανείς δεν έχει πάρει μία πρωτοβουλία να περιοριστεί το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στην κυκλοφορία λόγω της αλόγιστης στάσης/στάθμευσης στην Παπάγου.
- Τις καθυστερήσεις στην Ευφρονίου (250, 221), γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν έχει πάει να σηκώσει με γερανούς τα παρανόμως σταθμευμένα (το μέτρο της εκ περιτροπής στάθμευση ανά μήνα στην κάθε πλευρά της οδού έχει πάει περίπατο).
- Τις καθυστερήσεις στην Παπαδιαμαντοπούλου (220, 235, 608), όπου οι πινακίδες για τη λεωφορειολωρίδα είναι απλά διακοσμητικές, η διαγράμμιση έχει σχεδόν εξαφανιστεί και η όποια απαγόρευση στάσης/στάθμευσης υπάρχει μόνο στα χαρτιά.
- Τις καθυστερήσεις στη Γ. Ζωγράφου (235), γιατί κανείς δεν παίρνει την ευθύνη να μαζέψει το μπάχαλο που επικρατεί.
Όταν τα παραπάνω αρχίσουν να περιορίζονται και μαζί ο ΟΑΣΑ επανεξετάσει κάποιες ακόμη λεπτομέρειες (πχ. έχει ανάγκη το Γαλάτσι το πρωί να έχει δρομολόγια στο 608 ανά 6', την ώρα που η Πανεπιστημιούπολη με πολύ μεγαλύτερες ανάγκες συμβιβάζεται εκείνη την ώρα με 9' στο 250), τότε θα αρχίσουν όλα να στρώνουν, χωρίς να χρειάζεται να μετράμε τα τέταρτα και τα μισάωρα για τα ωρολόγια προγράμματα μαθημάτων.