23-06-2015, 01:42 PM
(23-06-2015, 11:46 AM)panos1 Έγραψε: (Αυτό το 142 χρειάζεται μια πύκνωση)
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε. Πρέπει να μπει οπωσδήποτε και 2ο όχημα να έρθει η δρομολόγηση στο 20λεπτο. Ωστόσο σήμερα, το 142 με το ένα όχημά του είναι έμπιστο σαν γραμμή, καθώς περνά πάντα στην ώρα του. Βέβαια δε συγκρίνεται με τα παλιά μεγαλεία του 141...
(23-06-2015, 11:46 AM)panos1 Έγραψε: Το χω πάρει πάααρα πολλές φορές αλλά είτε από Πειραιά είτε από Παραλιακή όπου δεν βασίζεται κανείς σε αυτό. Όπως είχα πει και στο θρεντ προτάσεων για τους κορμούς, συμπληρωματικά του Α1 λειτουργεί κι όποιο περνάει πρώτο γεμίζει φίσκα. Πάντως αυτό που γίνεται τώρα είναι απαράδεκτο, ας κοπεί στη Μαρίνα Αλίμου ως 102 Μαρίνα Αλίμου - Τερψιθέα.
Όπως σωστά είπε και ο MrVanHool, το 160 πηγαινοερχόταν σαν την άδικη κατάρα, γι' αυτό άλλωστε το έκοψαν και έβαλαν πάνω του το Β1. Αυτό που πρέπει να γίνει στη γραμμή είναι να απλοποιηθεί η διαδρομή του στην Τερψιθέα (κανει πολλά κυκλάκια) και να δώσουν παραπάνω χρόνο στη γραμμή (συχνάκις βλεπει κανείς κενό Irisbus να κατεβαίνει απο Λαμίας ή Ιασωνίδου για Πειραια). Ιδίως το καλοκαίρι λίγο η κίνηση στον Πειραιά λόγω λιμανιού, λίγο η κίνηση στην Παραλία στο κλασσικό ύψος Καλαμακίου, λίγο και το καταραμένο φανάρι Αλίμου-Ποσειδώνος, τινάζει τη γραμμή στον αέρα!