(19-05-2015, 03:29 AM)MrVanHool Έγραψε: Το 230 παλι, θα μπορουσε, αλλα ποιος εγγυαται για την διελευση οχηματων απο εκει? Ο αναδοχος γιατι δεν βρηκε διαδρομη για τα λεωφορεια με τοξα και βελη για να πανε οι οδηγοι απο τους αγνωστους δρομους?
Μια χαρά την ξέρουν τη διαδρομή οι οδηγοί. Έχω παρακολουθήσει πολλές φορές σχολασμένα Μιντάκια να τραβάνε ευθεία την Ηρ. Πολυτεχνείου και να κατεβαίνουν μέσω Ωρίωνος και Πλ. Ελευθερίας (Γουδί) για να μην μπλέξουν στην κίνηση της Παπάγου. Θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, έστω για το 230.
Για το 608, όντως θα ήταν λύση η επιστροφή μέσω ΕΚΠΑ, αλλά ποιόν θα εξυπηρετούσε; Μήπως θα ήξερε ο κόσμος που ξεροστάλιαζε στην Παπάγου ότι πρέπει να πάρει το λεωφορείο της ανόδου για να τον βγάλει κάπου;
Και δυστυχώς, δεν γίνεται να ακολουθήσει η νταλίκα του 608 τη διαδρομή του 235, ούτε γίνεται έτσι "στα σβέλτα" να πάνε μέσα μερικές νταλίκες του 608, να πάρουν οι οδηγοί τους 12μετρα και να γυρίσουν για να ενισχύσουν το 235. Μόνο για να το στήσεις το σκηνικό αυτό θέλεις 3 ώρες.
Αντίθετα, όταν καμια φορά συμβαίνει κάτι στο 235 και κλείνει η Γ. Ζωγράφου, τα εκτρέπου μέσω Ανω Ιλισίων (παλιότερα τα ανέβαζαν στο Νεκροταφείο). Εκεί όμως έχεις 12μετρα και σαφώς μεγαλύτερη ευελιξία.