18-05-2015, 10:44 PM
(18-05-2015, 09:05 PM)ecoj Έγραψε: Δε νομίζω ότι είναι τόσο απλό διότι μπορεί να μην γνώριζαν στον ΟΑΣΑ και να μην είχαν ενημέρωση για το πότε θα τελείωναν τα έργα. Αν αυτό συνέβαινε μες το μεσημέρι το 608 χρειαζόταν πλήρη δρομολόγηση! Το ότι έφαγε όλη μέρα δεν σημαίνει ότι το ήξεραν στον ΟΑΣΑ. Όποτε το ότι σε κάποια φάση είχαν μαζευτεί 7 νταλίκες στην αφετηρία του 608 και κάθε όχημα έκανε διάλειμμα ως και 1 ώρα είναι αναμενόμενο αποτέλεσμα. Βέβαια το 235, είναι αλήθεια, δε μπορούσε να πάρει όσους το ήθελαν γιατί απλά δε χώραγαν οπότε οι περισσότεροι απλά αναγκάστηκαν να περπατήσουν.
Ακόμα και να μη διαρκούσε όλη την ημέρα, που, με δεδομένο ότι στο σημείο που γίνονται οι εργασίες, είχε γίνει εκσκαφή μέρους του οδοστρώματος, δεν υπήρχε περίπτωση κάτι τέτοιο να ολοκληρωθεί μέσα σε 2-3 ώρες. Εδώ μέχρι τις 17:15 που πέρασα εγώ από το σημείο και ακόμα δεν είχαν αρχίσει να κλείνουν την τρύπα.
Πάντως, τουλάχιστον τα δρομολόγια του 230 θα μπορούσαν να πραγματοποιούνται, με τους εξής εναλλακτικούς τρόπους όδευσης:
- ΣΕΝΑΡΙΟ 1: Από Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια ευθεία, δεξιά Ωρίωνος, ευθεία Ηφαιστίωνος, συνέχεια κανονικά. (το MIDI δε θα αντιμετώπιζε κανένα απολύτως θέμα, αφού η διαδρομή αυτή ακολουθείται και από τη Δημ. Συγκοινωνία Ζωγράφου)
- ΣΕΝΑΡΙΟ 2: Από Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια ευθεία, αριστερά Ευθ. Κλάδου, δεξιά Λ. Στρ. Αλ. Παπάγου, συνέχεια κανονικά. (προβληματική κυρίως η στροφή Ηρ. Πολυτεχνείου/Ευθ. Κλάδου, καθώς η τελευταία, λόγω του σχετικά μικρού πλάτους της, δεν επιτρέπει τη στάθμευση και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος, οπότε δε θα υπήρχε θέμα διέλευσης από την οδό)
- ΣΕΝΑΡΙΟ 3: Από Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια ευθεία, αριστερά Λοχ. Σισμάνη, δεξιά Λ. Στρ. Αλ. Παπάγου, συνέχεια κανονικά. (σενάριο πιθανόν μη υλοποιήσιμο, καθώς είναι άγνωστο αν τα σταθμευμένα και στις δύο πλευρές της Λοχ. Σισμάνη θα επέτρεπαν άνετη διέλευση των MIDI)
- ΣΕΝΑΡΙΟ 4: Από Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια ευθεία, αριστερά Χερσικράτους, δεξιά Λ. Στρ. Αλ. Παπάγου. (αρκετά υλοποιήσιμο, τη στιγμή που το πλάτος της Χερσικράτους επιτρέπει διέλευση MIDI).