04-03-2015, 02:24 AM
Στα θεωρητικά όλα καλά τα λέμε, αλλά το θέμα είναι η πράξη. Και δεν ξέρω ποιον θα εξυπηρετούσε το να έχουμε ακόμη και 1-1,5 ώρα μετά την αποκατάσταση της κυκλοφορίας, όπως επεσήμανε κι ο MrVanHool, το 608 να φτάνει μέχρι Πολυτεχνείο (από ΑΦ) και Ευαγγελισμό (από ΤΕ), το 054 μέχρι Πολυτεχνείο (από ΑΦ) και Ριζάρη (από ΤΕ), το 732 μέχρι Πλ. Βάθη (από ΑΦ) και Ριζάρη (από ΤΕ) κοκ.
Και ούτε η προμετωπίδα "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ" λέει κάτι σε αυτόν που ξεκίνησε από το Γουδή για να πάει στο Πολυτεχνείο, για παράδειγμα, και τελικά θα υποχρεωθεί σε χρήση 2 γραμμών Μετρό (γραμμή 3 από Ευαγγελισμό μέχρι Μοναστηράκι και μετά γραμμή 1 από Μοναστηράκι έως Βικτώρια Η' γραμμή 3 από Ευαγγελισμό μέχρι Σύνταγμα και μετά γραμμή 2 από Σύνταγμα μέχρι Ομόνοια) και στη συνέχεια να περπατήσει και την Πατησίων μέχρι το Πολυτεχνείο. Όπως αντίστοιχα η υπάρχουσα προμετωπίδα "ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΣΤΥΛΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ" δεν εξυπηρετεί σε κάτι τους χρήστες του 856 οι οποίοι θα έχουν πάρει το λεωφορείο από τη Χαραυγή, τον Υμηττό ή και κάποιο άλλο σημείο της Ηλιουπόλεως, για να φτάσουν στο Κέντρο, και τελικά θα καταλήξουν να φτάσουν μέχρι το ύψος της διασταύρωσης με Καλλιρόης/Αρδηττού και στη συνέχεια να περπατήσουν, ενώ η Τροχαία θα επιτρέπει πολύ ώρα πριν σε όλα τα οχήματα να συνεχίζουν από την οδό Καρέα (προέκταση της Ηλιουπόλεως) κανονικά ευθεία προς την Αθανάσιου Διάκου και στη συνέχεια χωρίς κανένα θέμα προς την Βασ. Αμαλίας και την Πανεπιστημίου.
Κανείς δε διαφωνεί ως προς την ύπαρξη ενός σχεδίου διαχείρισης, αλλά όταν αυτό έχει να κάνει με τέτοια ταλαιπωρία σε βάρος μεγάλου μέρους του μετακινούμενου, με τις λεωφορειακές γραμμές που επηρεάζονται, επιβατικού κοινού, τότε καλύτερα κολημμένα στην κίνηση και τρενάκι! Τουλάχιστον έτσι, μόλις οι δρόμοι ανοίξουν, το λεωφορείο θα κάνει ολόκληρη τη διαδρομή.
Και ούτε η προμετωπίδα "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ" λέει κάτι σε αυτόν που ξεκίνησε από το Γουδή για να πάει στο Πολυτεχνείο, για παράδειγμα, και τελικά θα υποχρεωθεί σε χρήση 2 γραμμών Μετρό (γραμμή 3 από Ευαγγελισμό μέχρι Μοναστηράκι και μετά γραμμή 1 από Μοναστηράκι έως Βικτώρια Η' γραμμή 3 από Ευαγγελισμό μέχρι Σύνταγμα και μετά γραμμή 2 από Σύνταγμα μέχρι Ομόνοια) και στη συνέχεια να περπατήσει και την Πατησίων μέχρι το Πολυτεχνείο. Όπως αντίστοιχα η υπάρχουσα προμετωπίδα "ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΣΤΥΛΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ" δεν εξυπηρετεί σε κάτι τους χρήστες του 856 οι οποίοι θα έχουν πάρει το λεωφορείο από τη Χαραυγή, τον Υμηττό ή και κάποιο άλλο σημείο της Ηλιουπόλεως, για να φτάσουν στο Κέντρο, και τελικά θα καταλήξουν να φτάσουν μέχρι το ύψος της διασταύρωσης με Καλλιρόης/Αρδηττού και στη συνέχεια να περπατήσουν, ενώ η Τροχαία θα επιτρέπει πολύ ώρα πριν σε όλα τα οχήματα να συνεχίζουν από την οδό Καρέα (προέκταση της Ηλιουπόλεως) κανονικά ευθεία προς την Αθανάσιου Διάκου και στη συνέχεια χωρίς κανένα θέμα προς την Βασ. Αμαλίας και την Πανεπιστημίου.
Κανείς δε διαφωνεί ως προς την ύπαρξη ενός σχεδίου διαχείρισης, αλλά όταν αυτό έχει να κάνει με τέτοια ταλαιπωρία σε βάρος μεγάλου μέρους του μετακινούμενου, με τις λεωφορειακές γραμμές που επηρεάζονται, επιβατικού κοινού, τότε καλύτερα κολημμένα στην κίνηση και τρενάκι! Τουλάχιστον έτσι, μόλις οι δρόμοι ανοίξουν, το λεωφορείο θα κάνει ολόκληρη τη διαδρομή.