03-03-2015, 09:22 PM
(03-03-2015, 07:49 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Κατά τη γνώμη μου, πιο ορθό είναι αυτό που λέει ο Citaro: τοπικά δρομολόγια ώσπου να φτιάξει η δρομολόγηση. Διότι η πρακτική του "κενού λεωφορείου" μέχρι κάποιο σημείο, οικονομικά δε συμφέρει, μιας και το όχημα καταναλώνει καύσιμα, δίχως να αποφέρει έσοδα. Βέβαια, στην Ελλάδα, κρατισμός = σπατάλη. Επίσης, για να γίνουν τα δρομολόγια τοπικά και να μη γκρινιάζει ο κόσμος, πρέπει τα οχήματα να αναγράφουν στις προμετωπίδες τους το σημείο στο οποίο φτάνουν, λχ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ", "ΧΙΛΤΟΝ" κλπ. Όπως κάνουν τα τρόλεϊ ένα πράγμα.Μα ξαναλεω, πως ΔΕΝ γινεται να εχει τελειωσει η πορεια, να ειναι ανοιχτοι οι δρομοι και εσυ για 1,5 ωρα ακομα να κανεις τοπικα δρομολογια για να τα στρωσεις! (και ολες οι διακεντρικες, τρολευ και δεν συμμαζευεται..)
Εδώ, μήπως την ευθύνη την έχει η ΟΣΥ (και η Πολιτεία) που επιμένει εν έτει 2015 να χρησιμοποιει τακτικές περασμένων δεκαετιών (καρτελίτσες, μολυβάκια, κινητά κλπ), δίχως να έχει εναρμονιστεί με τις νέες τεχνολογίες? Αλλού βλέπεις τους "ελεγκτές κυκλοφορίας" σε αίθουσες με 200 οθόνες μπροστά τους να δίνουν οδηγίες από τα μικρόφωνά τους, και εδώ βλέπεις τον σταθμάρχη στο λυόμενό του στην Κάνιγγος να μουτζουρώνει χαρτιά με κουτάκια...
Και εμενα, μου φαινεται ομορφο και σωστο σαν ιδεα και το ειπα εξαρχης. Και οταν τα εβλεπα, τα ιδια ελεγα. Επειδη ομως το εχω ζησει, ΔΕΝ γινεται. Ολα τα αλλα, ειναι απλα και ευκολα λογια!
Επισης, και αυτο το τονισα, πως με τις υπαρχουσες υποδομες, αυτο ειναι το καλυτερο παρεχομενο αποτελεσμα. Και δεν φαινεται να αλλαζει, αμεσα τουλαχιστον.. Οσο λοιπον, με ενα τηλεφωνο πρεπει να συντονιζει ο σταθμαρχης τα δρομολογια απο τον Βυρωνα και το Πολυγωνο, τοσο να σκεφτομαστε και τι περιμενουμε σε τετοιες συνθηκες...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''