03-03-2015, 07:49 PM
(03-03-2015, 06:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Απαντωντας ξανα στο παραδειγμα που εφερες, ΔΕΝ γινεται ο δρομος να ανοιξει στις 1410 και εσυ να κανεις ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 1545 Τοπικα Δρομολογια για να στρωσεις! Καταλαβε το, δεν μπορεις να αδειασεις ενα 608 στον Ευαγγελισμο, ενω εχει τελειωσει η πορεια και ο οδηγος να απολογειται στους επιβατες για πραγματα που δεν θα καταλαβουν (και δεν τους νοιαζει αλλωστε, στην δουλεια τους θελουν να πανε!) Γιατι προφανως, σε βολευει στο παραδειγμα, αλλα οι περισσοτερες πορειες διαρκουν 30'-45' απο ενα σημειο. Οποτε, καταφερνεις μονο να διαλυσεις την δρομολογηση!
Κατά τη γνώμη μου, πιο ορθό είναι αυτό που λέει ο Citaro: τοπικά δρομολόγια ώσπου να φτιάξει η δρομολόγηση. Διότι η πρακτική του "κενού λεωφορείου" μέχρι κάποιο σημείο, οικονομικά δε συμφέρει, μιας και το όχημα καταναλώνει καύσιμα, δίχως να αποφέρει έσοδα. Βέβαια, στην Ελλάδα, κρατισμός = σπατάλη. Επίσης, για να γίνουν τα δρομολόγια τοπικά και να μη γκρινιάζει ο κόσμος, πρέπει τα οχήματα να αναγράφουν στις προμετωπίδες τους το σημείο στο οποίο φτάνουν, λχ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ", "ΧΙΛΤΟΝ" κλπ. Όπως κάνουν τα τρόλεϊ ένα πράγμα.
(03-03-2015, 06:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Επισης, λογω εκτος χορού, δεν λαμβανεις υποψιν τον παραγοντα του πολυδυναμου σταθμαρχειου (Κανιγγος-Ακαδημιας) που ειναι αδυνατον να μιλαει με 40 οδηγους και να συντονιζει 40 οχηματα (και να απανταει και στον κοσμο φυσικα, που θα τους βριζει..)
Εδώ, μήπως την ευθύνη την έχει η ΟΣΥ (και η Πολιτεία) που επιμένει εν έτει 2015 να χρησιμοποιει τακτικές περασμένων δεκαετιών (καρτελίτσες, μολυβάκια, κινητά κλπ), δίχως να έχει εναρμονιστεί με τις νέες τεχνολογίες? Αλλού βλέπεις τους "ελεγκτές κυκλοφορίας" σε αίθουσες με 200 οθόνες μπροστά τους να δίνουν οδηγίες από τα μικρόφωνά τους, και εδώ βλέπεις τον σταθμάρχη στο λυόμενό του στην Κάνιγγος να μουτζουρώνει χαρτιά με κουτάκια...