(02-03-2015, 09:38 PM)MrVanHool Έγραψε: 1) Απο τις 1301 που ειπες, δεν γινεται να διακοψω τα δρομολογια, γιατι ο δρομος ΕΙΝΑΙ ανοιχτος και ο κοσμος θα διαμαρτυρηθει δικαιως. Το οτι ΘΑ εχει πορεια, δεν αποτελει απαντηση για διακοπη συγκοινωνιας.
2) Απο την στιγμη που η πορεια ειναι στην καθοδο μονο (Ακαδημιας ανοιχτη), ΔΕΝ μπορω τους επιβατες απο τον Περισσο να τους κατεβασω στο Πολυτεχνειο! Ειναι εγκλημα!!
Για το 1ο : Ο κόσμος θα διαμαρτυρηθεί ούτως ή άλλως. Για το ότι άργησε το λεωφορείο, για το ότι έκανε αναστροφή ή για το ότι δεν έκανε αναστροφή και κόλλησε στην κίνηση. Αν απαντήσεις στον κόσμο "το γυρίζω εδώ γιατί αν μπούμε κέντρο, δεν ξέρω αν θα ξαναβγούμε - πάρτε το μετρό, δίπλα είναι" δεν πιστεύω ότι αφήνει περιθώρια γκρίνιας.
Για το 2ο : Μα, το σύνηθες σενάριο θέλει την Ακαδημία ανοιχτή και κλειστή την Πανεπιστημίου και τη Σταδίου. Και δηλαδή αυτό που γίνεται σήμερα είναι καλύτερο; Άντε να τους πάμε τους επιβάτες Ακαδημίας, αφού είναι ανοιχτός ο δρόμος.
Τους επιβάτες από Πανεπιστημίου ποιός θα τους πάρει και απο πού; Θα πάρουν το μετρό να βγούν Βικτώρια και θα περιμένουν τί; Το όχημα που ξεκίνησε το πρωί από Βύρωνα, μπήκε από Ριζάρη δεξιά στη Βασ. Σοφίας, έκανε το γύρο της Φειδιππίδου, κατέβηκε την Αλεξάνδρας (και όλα αυτά με τρελό πήξιμο) και έφτασε απόγευμα στη Βικτώρια , ή μήπως το όχημα που μπήκε από Σόλωνος και έκανε 40' να βγεί στη Μάρνη;
(02-03-2015, 09:38 PM)MrVanHool Έγραψε: 3) ΠΟΤΕ ΤΟΠΙΚΑ! Στις 1350, με ενημερωνουν πως εκλεισε η Πανεπιστημιου. Εστω με το παραδειγμα σου, αμαξια της Λαμπρινης πχ εχουν το εξης προγραμμα (1) 1335 ΤΕ - 1450 ΑΦ - 1600 ΤΕ, (2) 1355 ΤΕ - 1505 ΑΦ - 1640 ΤΕ και (3) 1330 ΑΦ - 1445 ΤΕ - 1600 ΑΦ. Τα κανω αμεσως τοπικα λοιπον (ενω πρεπει να μιλαω παραλληλα με αλλους 20 οδηγους συν τις αλλαγες τους) και στις 1410 με ενημερωνουν πως ανοιξε ο δρομος (ολοκληρωση πορειας, ειτε μεταβαση σε αλλο μερος). Οποτε το αμαξι (1) στις 1420 ειναι στο ΤΕ, ενω επρεπε να πηγαινει ΑΦ ακομα. Και σκεψου το αυτο, την στιγμη που εχεις 40 αμαξια αναποδα! Εχοντας ληξει η πορεια, για πανω απο μια ωρα πρεπει να διωχνω κενα ΑΦ-ΤΕ και να κανω Τοπικα (χωρις πορεια) για να στρωσω τις γραμμες..
Στο παράδειμγά σου, ας πούμε ότι πράγματι τα κάνεις κατευθείαν τοπικά στις 13:50. Το #1 θα γυρίσει στη Ριζάρη και θα επιστρέψει στο Βύρωνα περίπου στις 14:20. Άσχετα από το τί ώρα θα λήξει η πορεία, θα συνεχίσει να κάνει κυκλικά μέχρι να βρεί την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση από Βύρωνα (16:00), δηλ. αναχώρηση 14:25 - κυκλικό Ριζάρη - αναχώρηση Βύρωνα 15:10 - κυκλικό Ριζάρη. Στις 15:50 που θα είναι πάλι στη θέση του, ρωτάει αν το κέντρο άνοιξε (που θα έχει ανοίξει μετά από 2,5 ώρες) και μπαίνει στη σειρά του. Το ίδιο πράγμα θα κάνεις και με τα άλλα οχήματα. Οι οδηγοί θέλουν ΜΙΑ φορά την εντολή και ρητή υπόδειξη για 7-8' διάλειμμα στο τέρμα, ώστε να τηρείται μια στοιχειώδης χρονοαπόσταση.
Ας πάρω και τη δική σου εκδοχή (που δυστυχώς αυτή εφαρμόζεται). Το #1 στις 13:55 αναγκάζεται να στρίψει Σόλωνος, χάνει 30' και φτάνει ΑΦ στις 15:20 αντί για 14:50. Το #2 ομοίως και φτάνει ΑΦ στις 15:40 (αντ΄για 15:10). Το #3 όμως που βρήκε την Ακαδημίας ανοιχτή θα φτάσει κανονικά. Επίσης, ας βάλω και ένα #4 στο παιχνίδι με δρομολόγιο ΤΕ 14:10-ΑΦ 15:25-ΤΕ 16:35. Αυτό το όχημα βρήκε την Παν/μίου ανοιχτή και φτάνει ΑΦ στις 15:20, μαζί με το καθυστερημένο #1. Έχεις λοιπόν στον Περισσό δύο οχήματα στις 15:20, και η προηγούμενη αναχώρηση ήταν στις 14:30. Τί θα κάνεις; Πάλι δεν θα αχρηστεύσεις το ένα (είτε ως κενό, είτε ως τοπικό για να το βάλεις στη σερά του; Και ο κόσμος θα εχει φάει στη μάπα 50' αναμονή.