28-02-2015, 02:10 AM
(28-02-2015, 01:26 AM)MrVanHool Έγραψε: Οταν το κεντρο βραζει, τα οχηματα βρισκονται ολα σχεδον, ακινητοποιημενα στο κομματι του κεντρου.
Δεν υπαρχει καμια ενημερωση απο την Αστυνομια για διακοπη κυκλοφοριας, οι διερχομενοι οδηγοι ενημερωνουν εκεινη την στιγμη τους σταθμαρχες τους (με αποτελεσμα Κανιγγος και Ακαδημιας να πρεπει να μιλανε παραλληλα με 30 οδηγους) και ετσι ενημερωνεται η ΚΔΕ.
Οι αποφασεις που στελνει η Αστυνομια για διακοπη κυκλοφοριας οχηματων σε οδικους αξονες, δεν εχουν συγκεκριμενες ωρες η και αν εχουν ποτε δεν τηρουνται, καθ'οτι ολα γινονται στην στιγμη.
Οποιος ΔΕΝ χρησιμοποιει μονο το μετρο, θα εχει δει να φευγεις απο Κανιγγος με το Γαλατσι και για να πιασεις Ευαγγελισμο να κανεις τουλαχιστον 45 λεπτα (μεσα απο το Κολωνακι, η να σε στειλει απο Χαρ.Τρικουπη, η απο Καλλιμαρμαρο). Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
Επειδη ακριβώς και η Τροχαία είναι κ@λοχανίο και δεν καταφέρνει να ενημερώσει κανέναν, παρά κάνει αυτό που περιγράφετε (βάζει κάθετα μια κλούβα και σου λέει ΣΤΟΠ) η λύση είναι απλή, τουλάχιστον για τις πορείες που είναι προγραμματισμένες :
1. Έστω ότι έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στα Προπύλαια στις 13:00 το μεσημέρι. Η εμπειρία λέει ότι εκείνη την ώρα ακόμη ψάχνουν να προμηθευτούν φραπόγαλα οι συμμετέχονες και ότι η συγκέντρωση θα ξεκινήσει περίπου στις 13:30.
2. Με κεντρική εντολή λοιπόν ΕΚΓΑΙΡΑ (πχ στις 11:00 το πρωϊ) όλα τα λεωφορεία που μέχρι τις 13:00 διέρχονται από τις επίμαχες εισόδους (Πατησίων-Πολυτεχνείο, Σταδίου-Ομόνοια, Αμαλίας-Ζάππειο, Βασ. Σοφίας - Ευαγγελισμός) μπαίνουν κανονικα και εκτελούν τη διαδρομή τους.
3. Από ώρα 13:01 και μέχρι να δοθεί επίσημα λήξη στη συγκέντρωση ΚΑΝΕΝΑ όχημα δεν εισέρχεται στο κέντρο με το εξής πλάνο :
- Από Πατησίων αναστροφή ΟΤΕ-Πανελλήνιος ή Πολυτεχνείο-Στουρνάρη.
- Από Λιοσίων, Αχαρνών αναστροφή στην Πλ. Βάθης.
- Από Καβάλας/Περιστέρι/Δηληγιάννη αναστροφή Μεταξουργείο.
- Από Πειραιώς αναστροφή Κουμουνδούρου.
- Από Συγγρού αναστροφή Στ. Συγγρού/Φίξ
- Από Βουλιαγμένης αναστροφή μέσω Καλλιρόης-Βούρβαχη-Συγγρού
- Από Βασ. Σοφίας και Ριζάρη αναστροφή στον Ευαγγελισμό
Οι διακεντρικές γραμμές θα σπάνε σε δύο τμήματα πχ. 608Α Γαλάτσι μέχρι ΟΤΕ Πατησίων και 608Β Ζωγράφου - Ευαγγελισμός, με όσα οχήματα βρίσκονται εκείνη τη στιγμή σε κάθε τμήμα, τα οποία θα εκτελούν κυκλικά δρομολόγια με 5' διάλειμμα στο τέρμα. Σε καμία περίπτωση να γίνεται αυτό που κάνουν σήμερα, δηλ. να προσπαθούν πχ να πάνε το όχημα του 054 από Παγκράτι στον Περισσό μέσω ...Χίλτον, Μαβίλη, Αλεξάνδρας.
Σε καμία περίπτωση να διοχετεύονται λεωφορεία από σημεια που φράζουν, πχ. Σόλωνος (να διακόπτεται ακόμη και το 224)
Γραμμές του κέντρου (πχ 025/6, 227, 035) να μην κυκλοφορούν καθόλου και τα οχήματά τους να στέλνονται εκεί που υπάρχει περιθώριο εκτέλεσης συγκοινωνίας (πχ κυκλική Ιπποκράτους - Σόλωνος- Χ. Τρικούπη και τούμπαλιν, ώστε να μην μένει ακάλυπτη η σύνδεση αυτή)
Δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει και σκέψη. Οι πορείες είναι πιό προβλέψιμες και από το τί θα φάμε το Πάσχα.