(09-02-2015, 08:45 PM)AquaSonic Έγραψε: Σωστοτατος! το Break Even του κοστους χρησης τρολλευ σε συγκριση με το θερμικο γινεται μονο στην περιπτωση των πολλων οχηματων, και αυτο λογω του συνολικου κοστους.
Ετσι. Καμία μα καμία επέκταση του δικτύου δεν έχει βγάλει τα λεφτά της μέχρι σήμερα. Όταν στήθηκε το δίκτυο τρόλλεϋ τη δεκαετία του '50 και του '60, περιέλαβε τους βασικούς άξονες :
Αττική - Κουκάκι - Καλλιθέα, Πατήσια - Ερυθρός, Κυψέλη/Κολιάτσου - Παγκράτι. Σε όλες τις γραμμές η διέλευση ήταν ανά 3-4 λεπτά.
Σήμερα έχουμε ένα δαιδαλώδες δίκτυο που δεν έχει κάποια συγκεκριμένη λογική ανάπτυξης και υπολειτουργεί. Εξαίρεση;;; Μα, οι κλασικοί άξονες.
Αμαλίας - Πανεπιστημίου - Πατησίων/Κυψέλη (45 οχήματα/ώρα Σύνταγμα - Ομόνοια) , Σύνταγμα - Παγκράτι (15 οχήματα/ώρα και πετσοκομμένα) και Κουκάκι - Καλλιθέα (15 οχήματα μέχρι Κουκάκι, 8-9 προς Καλλιθέα). Και η Αλεξάνδρας που έχει σημαντικότατο ρόλο στις συνδυασμένες μετακινήσεις μέσω των σταθμών μετρό Βικτώρια και Αμπελόκηποι. (13 οχήματα/ώρα)
Στις γραμμές αυτές, όσα τρόλλευ και να βάλεις θα γεμίσουν.
Στις υπόλοιπες έχουμε το πολύ 6-7 διελεύσεις ανά ώρα ή και λιγότερες και επί του παρόντος ΔΕΝ βγάζουν τα λεφτά τους.
Κραυγαλέα foul :
19 Στ. Χαλανδρίου - Κέντρο Χαλανδρίου 2-3 / ώρα (Κυριακή 1-2)
24 Αγ. Αντώνιος - Πετρούπολη 3-4 / ώρα (Κυριακή 1-2)
25 Αγ. Αντώνιος - Καματερό 3 / ώρα (Κυριακή 1-2)
10 στο τμήμα Συγγρού - Τζιτζιφιές 5 / ώρα (Κυριακή 2)
(09-02-2015, 08:52 PM)TMantzas Έγραψε: Όπως και να έχει είναι γαλλικά, και πολύ είναι που τα μετράμε
Κι όμως , βρες μου εσύ πιό συμμαζεμένο αμάξωμα και εσωτερικό. Ούτε βίδα δεν λείπει.