13-01-2015, 03:25 AM
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Για να απαντήσω σύντομα σχετικά με τα ΑΜ ΒΟΤ-ΑΜ ΡΑΛ, επιβεβαιώνετε τα λεγόμενά μου, συνεχίζοντας να λέτε πως ''Τα οχήματα των εν λόγω Α/Σ χρόνια τώρα διαφέρουν στην συντήρηση από αυτά των υπόλοιπων Α/Σ''. Θα προτιμούσα να διαβάζετε προσεκτικά τι γράφω, ώστε να μην παρερμηνεύομαι (πχ ΑΜ ΒΟΤ vs ΑΜ ΡΑΛ που ποτέ δεν έθεσα!)
Αν εννοείς ότι ο Βοτανικός και η Ράλλη εκτελούν πλημμελή συντήρηση και ότι έχουν αναλογικά τον μεγαλύτερο συντελεστή απωλειών στο σύνολο και μάλιστα διαχρονικά πράγματι συμφωνούμε όλοι. Μόνο που από τα γραφόμενά σου δεν φαίνεται κάτι τέτοιο...
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Υπάρχουν 5 τουλάχιστον λόγοι, που μπορεί να μην ξέρουμε γιατί τα οχήματα του ΑΜ ΡΑΛ πχ είναι εκτός (για να γυρίσω στην παρομοίωση που είχα αρχικά με την βλάβη της οθόνης).
Ας τους αναλύσουμε λοιπόν...
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Έτσι, σε σχέση με άλλα Α/Σ, μπορεί οι εγκατάστασεις να μην επιτρέπουν εξειδικευμένες παρεμβάσεις στα οχήματα...
Θα μπορούσε αλλά δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, αντίθετα η τεχνική υποδομή των δύο συγκεκριμένων Α/Σ είναι ανώτερη από άλλα...
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Μπορεί η χρηματοδότηση στο Α/Σ να είναι μικρότερη απ'ότι σε άλλα...
Να διεκδικήσουν μεγαλύτερα κονδύλια...
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Μπορεί οι τεχνικοί να είναι νεότεροι ή να υπάρχουν άσχημες εργασιακές συνθήκες...
Όποιου δεν του αρέσει να πάει σπίτι του και να αντικατασταθεί από ανθρώπους με διάθεση και μεράκι για τη δουλειά που δεν ψάχνουν να βρουν δικαιολογίες για να μην εκτελέσουν την εργασία τους...
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Μπορεί τα οχήματα να γράφουν περισσότερα δύσκολα χλμ, μπορούν χίλια δυο!
Αδιάφορο... Να συντηρούνται συχνότερα... (που είναι και εν μέρει ανεδαφικό)
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Έτσι, με την περισσή ευκολία που μπορούμε να κράζουμε τον Βοτανικό και την Ράλλη, μπορώ και εγώ να κράξω τον ΟΑΣΑ για άλλο ένα του ατόπημα, μην γνωρίζοντας τουλάχιστον τους 5 λόγους που υπήρχαν τουλάχιστον 2 βδομάδες και η πινακίδα έδειχνε την Πούλια και τον Αυγερινό ..
Και θα είχες κάθε δίκιο αν η τηλεματική ήταν μια υπηρεσία η οποία ήταν στην πλήρη λειτουργία της ή αν ο Βοτανικός και η Ράλλη ήταν νέα αμαξοστάσια που τώρα στελεχωνόντουσαν... Όμως από την μία έχουμε μια υπηρεσία που τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα και από την άλλη τα δύο αρχαιότερα αμαξοστάσια της Αθήνας - συγκρίνεις δηλαδή ΑΝΟΜΟΙΑ, μήλα με πορτοκάλια!!!
Και έτσι ως τροφή για σκέψη... Έστω ότι οι δύο αυτές εγκαταστάσεις δεν ανήκαν στο Δημόσιο αλλά στην Arriva (που για τα βρετανικά δεδομένα θεωρείται ο "σιδεροφάγος" του Νησιού). Σε πόσο χρονικό διάστημα φαντάζεσαι ότι αφενός μεν θα είχαν "πέσει" κεφάλια και θα είχε αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία τους;
Αλλά ας πούμε ότι δεν συνέβαινε αυτό... Πόσος χρόνος φαντάζεσαι ότι θα περνούσε μέχρι η TfA (μη χέσω...) να μοιράσει μερικές καμπάνες και να της αφαιρέσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης των γραμμών της;
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Όσο αναφορά την ενημέρωση της τηλεματικής για το επιβατικό κοινό, ο καθένας έχει την δική του άποψη πάντα. Η γνώμη μου είναι πως δεν ''έπεσε'' το σύστημα, ώστε να υπάρχει δικαιολογία σοβαρή. Μια οθόνη που αναμεταδίδει δεδομένα χάλασε!! Οπότε, στην 2μηνη λειτουργία της, να μένει εκτός (και ούτε καν εκτός βασικά!) για τέτοιο χρονικό διάστημα, είναι απαράδεκτο (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα)
Περιμένω μια αναλυτική περιγραφή της βλάβης της οθόνης, του κόστους αποκατάστασής της, των διαθέσιμων μέσων για την επισκευή της βλάβης. Επίσης περιμένω και έναν οδηγό με βάση τον οποίο θα κρίνεται πότε μια βλάβη είναι σοβαρή ή όχι και πότε θα θεωρείται επιπόλαιη η απαράδεκτη... Γιατί ακόμη και σε συστήματα που λειτουργούν χρόνια οι βλάβες είναι στην ημερήσια διάταξη...
Τέλος να μου επιτρέψεις να σε ρωτήσω κάτι: Έστω ότι όλοι οι αρμόδιοι είναι ανίκανοι και αδιάφοροι και το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό της εταιρίας που πέρασε από το σημείο, είδε το πρόβλημα και δεν αντέδρασε... ΕΣΥ (ναι, εσύ που δημιουργείς θέμα από κάτι ασήμαντο όταν πριν χρόνια σε περιστατικό με λεωφορείο κατασκευής του nickname σου κινδύνεψε κόσμος έκανες τα πάντα να υποβαθμίσεις το περιστατικό παίζοντας με την νοημοσύνη μας) πήρες ένα ρημάδι τηλέφωνο να ενημερώσεις για το πρόβλημα;
(12-01-2015, 10:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Κάτι προσωπικό με τον Γιώργο ήταν. Δεν έχει σημασία!
Έχω εκφράσει και εγώ την ίδια απορία και δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση...