Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
#15
ZHTAΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ειπα βλακεια. Για καποιο λογο θεωρησα οτι η αναγγελια ηταν για το επομενο λεωφορειο στην σταση και οχι μεσα στο οχημα. Brainfart.

Τωρα: Η συζητηση Βοτανικος Βερσους Ραλλη μου φαινεται πρεπει να απαγορευτει απο τους ορους χρησης Tongue Ποτε δεν βγαινει ακρη και παντα καταληγουμε με καδρονια στους δρομους χιχιχ. Απο κει και περα, οσον αφορα την τηλεματικη ξαναλεω οτι αυτο συμβαινει παντου, σε ολη την Ευρωπη υπαρχουν φασεις που οι οθονες ειναι οφ για βδομαδες η και μηνα πολλες φορες, απλα εκει υπαρχει και το κλασικο βαρελακι με τα δρομολογια απο κατω.

Απο κει και περα, η τηλεματικη οτι βλεπει αναφερει. Αν τα επομενα 5 δρομολογια ειναι του π.χ Β13 (τυχαιος αριθμος ε), τοτε απλα θα δειξει τα επομενα 5 λεωφορεια του Β13. Αν εχει αλλες 3 γραμμες ταυτοχρονα να ερχονται θα δειξει και εκεινες. Μπορει καποιος να το ρυθμησει αυτο αλλα δεν βρισκω τον λογο. Το να υπολογιζει λαθος τον χρονο ειναι επισης φυσιολογικο, αφου το κανει (συνηθως) βαση της μεσης ταχυτητας του οχηματος και της αποστασης των στασεων.

Τωρα, στο εξωτερικο (συνηθως) οταν η σταση για καποιο λογο παρακαμπτεται, βγαινει απλα αναγγελια "Σταση εκτος λειτουργειας, τελεφωνηστε για να βρειτε ακρη". Βεβαια ακομα και εκει σου λενε αμα θες να εισαι σιγουρος, ανοιξε την εφαρμογη στο κινητο η παρε τηλεφωνο στο κεντρο. Και επειδη δεν γνωριζουμε συγκεριμενα τι συστημα RTPIS εχει η ΣΑ, δεν μπορουμε με σιγουρια να πουμε τι και πως Smile

Οπως και να εχει, θα συμφωνησω με τον Γιωργο, ειναι πιλοτικη λειτουργεια, δεν μπορουμε να παραπονιομαστε ακομα....


Μηνύματα στο Θέμα
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 - από aquasonic - 12-01-2015, 11:24 AM
: - από nikos1991 - 03-10-2015, 02:11 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 150 20.986 8 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 75.867 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 62.885 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 189.555 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 52.236 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 125.881 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 131.096 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 119.832 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 95.559 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 445.936 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)