12-01-2015, 01:36 AM
(11-01-2015, 09:04 PM)MrVanHool Έγραψε: Όσο για την τζάμπα κριτική που μπορεί να υπήρχαν πολλοί λόγοι για την καθυστέρηση διόρθωσης, το ίδιο ισχύει και για τα οχήματα του ΑΜ ΒΟΤ (τώρα και του ΑΜ ΡΑΛ) που με περισσή ευκολία κράζετε (φαντάζομαι, μη γνωρίζοντας τους τουλάχιστον 5 λόγους που τα οχήματα είναι ακινητοποιημένα / διότι το ''Είναι σιδεροφάγοι - Είναι μπουρδέλο το συνεργείο'' δεν είναι λόγος, προσωπική άποψη του καθενός είναι!)
Ο Βοτανικός και η Ράλλη και προ κρίσης δεν είχαν τα οχήματά τους σε καλή κατάσταση, ειδικά ο Βοτανικός. Επίσης, και σήμερα π.χ.τα Ν1 Βοτανικού είναι σε χειρότερη κατάσταση από αυτά του Ελληνικού.
Τουλάχιστον, η Ράλλη από πέρσι που αποσύρθηκαν αρκετά Volvo και Ν2 έχει βγάλει αρκετά οχήματα στο δρόμο που ήταν καιρό σε ακινησία π.χ. #658, #668, #675, #679, #680, #689, #697, #698, Volvo #131,#132, #150, #151, #191, #195, #211, #222 και μερικά που είχαν καταθέσει πινακίδες έχουν πάρει καινούριες και είναι ξανά στην κίνηση #130, #153, #181, #198. Και πάλι όμως έχουμε δανεισμό Irisbus από Πειραιά.