11-01-2015, 09:04 PM
(11-01-2015, 07:40 PM)garvanitis Έγραψε: Δεν βλέπω πουθενά "ρεζίλεμα"... Η λειτουργία της τηλεματικής είναι ΠΙΛΟΤΙΚΗ. Αυτό σημαίνει ότι τίθεται σε λειτουργία δοκιμαστικά προκειμένου να καταγραφούν και να διορθωθούν τα όποια πιθανά προβλήματα. Λάθη δεν κάνει από μόνη της σε καμία περίπτωση, η λειτουργία της περιορίζεται στον εντοπισμό της θέσης του λεωφορείου και την μετατροπή της απόστασής του από το τερματικό της στάσης σε χρόνο με βάση τα δεδομένα που κάποιος της έχει εισαγάγει... Επίσης είναι προφανέστατο ότι είναι αδύνατον να γνωρίζει ο δορυφόρος που παρακολουθεί το εκάστοτε αυτοκίνητο αν ο δρόμος είναι κλειστός ή όχι (που εδώ που τα λέμε κακώς είναι κλειστός). Όσο το όχημα είναι στο δρομολόγιό του θα το δείχνει ότι έρχεται, μόλις κάνει εκτροπή θα το βγάλει εκτός πίνακα. Θεωρητικά μπορεί να περάσει μήνυμα ότι από το σημείο Α μέχρι το σημείο Β δεν θα εξυπηρετείται η γραμμή τόσο στις ενδιάμεσες στάσεις όσο και μέσα στο όχημα από το κέντρο αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία - και δεν αφορά την πιλοτική λειτουργία αλλά την κανονική.Ίσως έχεις συνηθίσει Γιώργο την στρωτή, δική σας τηλεματική. Το ρεζίλεμα που ανέφερα είναι στην διάρκεια που πήρε να επισκευαστεί. Αδιάφορο είναι, αλλά μια από τις κεντρικότερες στάσεις με αστεράκια 2 βδομάδες, μειώνει την αξιοπιστία του επιβατικού κοινού ως προς τις δυνατότητες του ΟΑΣΑ, μετά από όσες προσπάθειες έχουν αποβεί άκαρπες. Όσο για την τζάμπα κριτική που μπορεί να υπήρχαν πολλοί λόγοι για την καθυστέρηση διόρθωσης, το ίδιο ισχύει και για τα οχήματα του ΑΜ ΒΟΤ (τώρα και του ΑΜ ΡΑΛ) που με περισσή ευκολία κράζετε (φαντάζομαι, μη γνωρίζοντας τους τουλάχιστον 5 λόγους που τα οχήματα είναι ακινητοποιημένα / διότι το ''Είναι σιδεροφάγοι - Είναι μπουρδέλο το συνεργείο'' δεν είναι λόγος, προσωπική άποψη του καθενός είναι!)
Αναφορικά με την βλάβη στο τερματικό της στάσης τώρα, από τη στιγμή που δεν είναι σε κανονική λειτουργία είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ πόσος χρόνος χρειάστηκε για την αποκατάστασή του. Η τζάμπα κριτική είναι εύκολη, η ουσία είναι ότι υπάρχουν τουλάχιστον πέντε διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους η αποκατάσταση θα μπορούσε να απαιτήσει ακόμη περισσότερο χρόνο. So simple, ούτε κατάρες, ούτε τίποτα, κανείς δεν ασχολήθηκε με αυτές...
Και για να εξηγούμαστε γιατί κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ακόμη τον σκοπό της... Η τηλεματική είναι ένα σύστημα διαχείρισης στόλου. Ο βασικός ρόλος της είναι η παρακολούθηση των οχημάτων, των θέσεών τους και των χρονοαποστάσεων. Η πληροφόρηση των επιβατών είναι δευτερεύων ρόλος της...
MrVanHool welcome back...
Τα λάθη που κάνει, δεν είναι μόνο οι χρονοαποστάσεις. Είναι και εξαφανίσεις δρομολογίων και εμφάνιση μετά από 5' , με έναν πίνακα να εμφανίζει χτες σε 28' πρώτη διέλευση!
Όσο για τις πορείες, την δεύτερη μέρα λειτουργίας που υπήρχε πορεία, υπήρχε τουλάχιστον μήνυμα που ενημέρωνε. Έκτοτε.. Να μου μοστράρουν το κατόρθωμα της τηλεματικής και να περιμένω την Καισαριανή 40 λεπτά και να μην έρχεται, δεν το βλέπω εξέλιξη σαν επιβάτης..
Δεν είδα στον ΟΑΣΑ να είναι πρωταρχικός του στόχος η διαχείριση των οχημάτων (θα είχε εφοδιάσει όλα τα οχήματα με GPS και το βασικότερο δεν θα παράταγε την Τηλεματική το 2001 και του ΗΛΠΑΠ λίγα χρόνια αργότερα). Αντιθέτως, ο κ.Δημητριάδης προσπαθώντας να πλησιάσει τις συγκοινωνίες στον επιβάτη και να αφήσει το δικό του σημάδι στις συγκοινωνίες (με ένα σωρό αλλαγές που προωθεί) , δείχνει ξεκάθαρα ότι πρωτίστως τον νοιάζει η επικοινωνιακή πλευρά με το επιβατικό κοινό (από ηχητική αναγγελία, από οθόνες τηλεματικής, από καθιέρωσης πρότυπων γραμμών, από αναγραφόμενες εκτιμώμενες διελεύσεις από κάθε στάση πρότυπων γραμμών στην ιστοσελίδα του και τις λοιπές καμπάνιες που έκανε). Οπότε (για να καταλήξω) ήταν ρεζίλεμα, αφού στον τομέα που ήθελε, απέτυχαν!
Καλώς σας βρήκα λοιπόν!
(απάντηση δεν έλαβα άμεσα, αλλά κατάλαβα)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''