(08-01-2015, 11:32 PM)nikos1991 Έγραψε: Ο Βοτανικός έκανε και πάλι το θαύμα του. Έστειλε το Ν2 #641 (που δεν διαθέτει σύστημα ηχιτικής αναγγελείας επόμενης στάσης) στην "πρότυπη γραμμή 224, ενώ παράλληλα το Ν2 #636 (που διαθέτει το εν λόγω σύστημα) τριγυρνούσε στο 732.Το αμαξοστάσιο βγάζει ό,τι υπάρχει διαθέσιμο εκείνη την στιγμή. Το 636 μπορεί να μπήκε από κατσαρή μέσα στο Α/Σ και να βγήκε σε αργά πρωινή ή απογευματινή βάρδια. Άλλωστε, εδώ ο κόσμος χάνετε, στο ένα Ν2 που δεν είχε την ηχητική αναγγελία θα κολλήσουμε?!
(08-01-2015, 11:32 PM)nikos1991 Έγραψε: Στα ευχάριστα τώρα:To N2 658, μετά από 1,5 χρόνο περίπου κυκλοφόρησε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Το καλοριφέρ λειτουργεί κανονικά (μόνο χάνει λίγο αέρα από το αριστερά φύλλο της πρώτης πόρτας)
1) επανήλθε το Ν2 #658 μετά από πολύ καιρό ακινησίας, στη γραμμή 054, χωρίς καλοριφέρ αν κρίνω από την αμφίεση του οδηγου, που ήταν σαν εσκιμώος
Επίσης, βγήκε πριν λίγες μέρες και το Ν2 720, από καιρό ακινησίας.
(08-01-2015, 11:32 PM)nikos1991 Έγραψε: και 2) επισκευάσαν τον πίνακα τηλεματικής στη στάση Κάνιγγος, που είχε βγει off πριν μερικές μέρες.Δεν ξέρω αν έπιασαν οι κατάρες του Βασίλη (Ο405Ν), πάντως μετά από 2 βδομάδες ρεζιλέματος σε μια από τις κεντρικότερες στάσεις, η βλάβη διορθώθηκε.. (φυσικά όχι και οι υπολογισμοί της Τηλεματικής που πολλές φορές είναι για γέλια και για κλάμματα!)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''