02-12-2014, 01:26 AM
Road trip σήμερα στα νότια προαστια και έχουμε και λέμε:
1) Πλ. Κανάρια-Γλυφάδα με το 140 σε 30' το μεσημέρι, ακόμα και το μετρο να φτάσει κάποτε στη Γλυφάδα πιο γρήγορα δεν θα πηγαίνεις απο Ηλιούπολη!
Βέβαια απο Αργυρούπολη και μετα ήμασταν 5 άτομα, καμία στάση στην παραλιακή και η μοναδική στο Γκολφ για να αφήσει οδηγό
2) Ευχάριστη έκπληξη το 117 τα Ν1 ήταν γεμάτα όταν έφταναν Πλ. Γλυφάδας
3) 122 ξανά απο Πλ. Γλυφάδας και οι νταλίκες αφυκτικά γεματες. Βέβαια το Α3 έφευγε με 4-5 επιβατες απο Γλυφάδα (πιθανολογώ ότι ο κόσμος ακόμα δεν έμαθε ότι η στάση είναι στο ρεύμα προς Βούλα).
Αν και αρχικά πίστευα πως η αλλαγή των Α3 και 122 ήταν λανθασμένη τώρα πιστεύω πως μπορεί συγκοινωνιακά να μην είναι τελείως ορθή αλλά είναι κάπως δικαιότερη. Οι Καραγιωργα/ Ζερβα έχουν 122 και 205 ενώ η Γρ. Λαμπράκη και η Καραχάλιου έχουν Α3, ενω μέχρι πριν η Λαμπράκη είχε μόνο το 122 και η Καραχάλιου δεν είχε σύνδεση με μετρό αφού το 128 πάει Τερψιθέα.
4) Αν δεν κάνω λαθος με την αναδιάρθρωση στα νότια το Ελληνικό έχει εξοικονομίσει 10 αμάξια. Άρα στην καλύτερη 20 βάρδιες χωρίς να υπολογίσουμε τις κατσαρες. Πόσες ανεπανδρωτες βάρδιες έχει αυτό το αμ/σιο; Σήμερα στο 206 έλειπε 1 λεωφορείο ενώ στο 237 απο 15.30-16:45 είχε 6 αμάξια που αν δεν κάνω λάθος κανονικα στην αιχμή είναι 7.
5)Επίσης δείτε απογευματινα δρομολόγια 164 από Αγ. Δημητριο:
20:10 :30 :50 από 20:10 :30 :45
21:10 :30 :50 21:00 :15 :30 :45
22:05 :23 :45 22:05 :25 :45
που σημαίνει ότι σίγουρα έλειπε 1 αμάξι
5) Στο διάστημα 21:30-21:55 δεν είχε περάσει κανένα Α3 στον Αγ. Δημήτριο από Γλυφάδα προς κέντρο και 21:57 περνάνε παρεούλα το Ν1 #176 και παρεούλα η GN #481 φυσικά άδεια. Ένας Θεος ξέρει πως το κατάφεραν.
1) Πλ. Κανάρια-Γλυφάδα με το 140 σε 30' το μεσημέρι, ακόμα και το μετρο να φτάσει κάποτε στη Γλυφάδα πιο γρήγορα δεν θα πηγαίνεις απο Ηλιούπολη!
Βέβαια απο Αργυρούπολη και μετα ήμασταν 5 άτομα, καμία στάση στην παραλιακή και η μοναδική στο Γκολφ για να αφήσει οδηγό
2) Ευχάριστη έκπληξη το 117 τα Ν1 ήταν γεμάτα όταν έφταναν Πλ. Γλυφάδας
3) 122 ξανά απο Πλ. Γλυφάδας και οι νταλίκες αφυκτικά γεματες. Βέβαια το Α3 έφευγε με 4-5 επιβατες απο Γλυφάδα (πιθανολογώ ότι ο κόσμος ακόμα δεν έμαθε ότι η στάση είναι στο ρεύμα προς Βούλα).
Αν και αρχικά πίστευα πως η αλλαγή των Α3 και 122 ήταν λανθασμένη τώρα πιστεύω πως μπορεί συγκοινωνιακά να μην είναι τελείως ορθή αλλά είναι κάπως δικαιότερη. Οι Καραγιωργα/ Ζερβα έχουν 122 και 205 ενώ η Γρ. Λαμπράκη και η Καραχάλιου έχουν Α3, ενω μέχρι πριν η Λαμπράκη είχε μόνο το 122 και η Καραχάλιου δεν είχε σύνδεση με μετρό αφού το 128 πάει Τερψιθέα.
4) Αν δεν κάνω λαθος με την αναδιάρθρωση στα νότια το Ελληνικό έχει εξοικονομίσει 10 αμάξια. Άρα στην καλύτερη 20 βάρδιες χωρίς να υπολογίσουμε τις κατσαρες. Πόσες ανεπανδρωτες βάρδιες έχει αυτό το αμ/σιο; Σήμερα στο 206 έλειπε 1 λεωφορείο ενώ στο 237 απο 15.30-16:45 είχε 6 αμάξια που αν δεν κάνω λάθος κανονικα στην αιχμή είναι 7.
5)Επίσης δείτε απογευματινα δρομολόγια 164 από Αγ. Δημητριο:
20:10 :30 :50 από 20:10 :30 :45
21:10 :30 :50 21:00 :15 :30 :45
22:05 :23 :45 22:05 :25 :45
που σημαίνει ότι σίγουρα έλειπε 1 αμάξι
5) Στο διάστημα 21:30-21:55 δεν είχε περάσει κανένα Α3 στον Αγ. Δημήτριο από Γλυφάδα προς κέντρο και 21:57 περνάνε παρεούλα το Ν1 #176 και παρεούλα η GN #481 φυσικά άδεια. Ένας Θεος ξέρει πως το κατάφεραν.