12-11-2014, 08:31 PM
(12-11-2014, 08:01 PM)georgio Έγραψε: Η σύνδεση Αλίμου Ποσειδώνος δεν γίνεται με το 140;
Αντιλαμβάνομαι πως ο Citaro εννοεί τη σύνδεση των συνοικιών του Δήμου Άλιμου με την Παραλία και όχι τη σύνδεση της Λ. Αλίμου με την Παραλία.
(12-11-2014, 01:38 PM)Citaro Έγραψε: Για δε το 109 μία μόνο εξήγηση μπορώ να δώσω : Ο επιβάτης Αλίμου που ήθελε να βγεί στην παραλία (είτε για να συνεχίσει προς Γλυφάδα, είτε προς Φλοίσβο) έπρεπε να κατεβεί στο παλαιό τέρμα και να περπατήσει 800 μέτρα μέχρι την Ποσειδώνος, ακόμη δε και να τη διασχίσει. Με την μεταφορά του 109 στον Δυτ. Αερολιμένα επιτυγχάνεται η διασύνδεση των γραμμών παραλιακής (Α1/2, Αεροδρόμιο) με την περιοχή του Αλίμου και έτσι διευκολύεται κατά πολύ η μετεπιβίβαση και η διαλειτουργικότητα του δικτύου. Η καφρίλα βέβαια έγκειται στο γεγονός ότι για 5-10 επιβάτες που θα επωφεληθούν, κόψανε τη συχνότητα γιατί δεν είχαν όχημα να βάλουν. Αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και εκεί θέλουν πολύ "ξύλο".
Η χρησιμότητα της επέκτασης του 109 μέχρι τον πρ. Δυτικό Αερολιμένα θα φανεί κυρίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου αρκετοί Αλιμιώτες κατεβαίνουν μέχρι τη παραλία με αυτό. Δε πρέπει να ξεχνάμε πως στη παλιά διαδρομή, το λεωφορείο γέμιζε με λουόμενους από την πρώτη του στάση στην οδό Ζαλόγγου.
Όσον αφορά την συχνότητα τώρα, ειναι γεγονός πως έγινε σφαγή. Όμως, μετά το άνοιγμα των σταθμών ''Άλιμος'' και ''Ηλιούπολη'', το 109 έχασε κόσμο λόγω της μικρής απόστασης των παραπάνω σταθμών από τις λεωφόρους Δωδεκανήσου και Ιωνίας (λεωφόροι όπου βρισκόταν μεγάλο μέρος της πελατείας της γραμμής). Οπότε, πιστεύω το 109 πλέον μπορεί να σταθεί σχετικά άνετα με δρομολόγια ανα 20'.