12-11-2014, 01:38 PM
(11-11-2014, 02:29 AM)mercedes elbo Έγραψε: Γενικότερα όμως το πρόβλημα δεν είναι τόσο η μη επαναχρησιμοποιήσων των οχήματων που κερδήθηκαν (τα οποία σε πολλές γραμμές ήταν σχεδόν μόνιμα κομμένα) όσο το ότι δεν γίνεται ορθή χρήση των διαθέσιμων οχημάτων/οδηγών. Λ.χ. Τι δουλειά έχει το 109 στο Παλιό Αεροδρόμιο ή το 155 μέχρι τον Άγιο Δημήτριο; Αν δεν είχε γίνει η επέκταση του 109 θα είχε μείνει στην παλιά ανεκτή συχνότητά του (10'-15') και το 155 θα χρειάζοταν 1 όχημα λιγότερο το οποίο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί σε κάποια άλλη γραμμή που το έχει ανάγκη.
Για το 155 τα έχουμε πει πολλές φορές : Είναι στην ουσία ένα ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ λεωφορείο που διατίθεται και για το επιβατικό κοινό. Ας μην ξεχνάμε ότι το Α/Σ Ελληνικού είναι το μεγαλύτερο σε δύναμη και οι εργαζόμενοι σε αυτό (οδηγοί, τεχνικοί, καθαρίστριες κλπ.) με κάποιον τρόπο πρέπει να φτάσουν στη δουλειά τους. Αφού λοιπόν, ούτως ή άλλως θα έβγαινε υπηρεσιακό στις 5 το πρωί ή στις 12 το βράδυ, βγάζουν όχημα στο 155 για να εξυπηρετήσει και όσους επιβάτες έχουν ανάγκη μετακίνησης.
Για δε το 109 μία μόνο εξήγηση μπορώ να δώσω : Ο επιβάτης Αλίμου που ήθελε να βγεί στην παραλία (είτε για να συνεχίσει προς Γλυφάδα, είτε προς Φλοίσβο) έπρεπε να κατεβεί στο παλαιό τέρμα και να περπατήσει 800 μέτρα μέχρι την Ποσειδώνος, ακόμη δε και να τη διασχίσει. Με την μεταφορά του 109 στον Δυτ. Αερολιμένα επιτυγχάνεται η διασύνδεση των γραμμών παραλιακής (Α1/2, Αεροδρόμιο) με την περιοχή του Αλίμου και έτσι διευκολύεται κατά πολύ η μετεπιβίβαση και η διαλειτουργικότητα του δικτύου. Η καφρίλα βέβαια έγκειται στο γεγονός ότι για 5-10 επιβάτες που θα επωφεληθούν, κόψανε τη συχνότητα γιατί δεν είχαν όχημα να βάλουν. Αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και εκεί θέλουν πολύ "ξύλο".