Ας δούμε και τα τρόλλεϋ που άλλαξαν δρομολόγηση (η σύγκριση πάλι για το χρονικό διάστημα 14:00 - 17:00) :
3 : Τις καθημερινές πήρε 4 οχήματα και από 12 έγιναν 16 και η συχνότητα έγινε σταθερή 9λεπτη από 10/15. Αυτό όμως όσον αφορά τις ώρες αιχμής. Το απόγευμα μένει το 3 με διελεύσεις ανά 15/20, όπως και στην παλιά δρομολόγηση, ΧΩΡΙΣ ωστόσο να υποστηρίζεται από την 20λεπτη συχνότητα που είχε το 13. Δηλαδή, οι συνολικές διελεύσεις από Ακαδημία στις 20:00 καθημερινής, είναι πλέον 4 αντί για 7 ...
Το Σάββατο 11 οχήματα αντί για 8 και 5 διελεύσεις ανά 10/15' αντί για 7 διελεύσεις (3+13)
Την Κυριακή 7 οχήματα αντί για 5 και 4 διελεύσεις ανά 15/20' αντί για 6-7 διελεύσεις (3+13)
14 : Τις καθημερινές πήρε 2 οχήματα και από 11 έγιναν 13. Η συχνότητα από σταθερή 9λεπτη χάλασε και πήγε 10/15.
Το Σάββατο 9 οχήματα αντί για 8 και διελεύσεις ακανόνιστες 10/15' αντί για στρωτό 13λεπτο. Πάνω - κάτω ο ίδιος αριθμός δρομολογίων.
Την Κυριακή ΔΕΝ αυξήθηκαν τα οχήματα, συνεπώς μειώθηκαν τα δρομολόγια (από 15/20 διέλευση σε 20' στην καλύτερη).
Συμπέρασμα κι εδώ : Καταργήθηκε το 13, περίσσεψαν 10 οχήματα ΚΑΘ, 7 οχήματα ΣΑΒ, 5 οχήματα ΚΥΡ και επαναχρησιμοποιήθηκαν για ενίσχυση 6 οχήματα καθημερινές, 4 οχήματα το Σάββατο και 2 οχήματα τις Κυριακές.
Φτωχότατο το αποτέλεσμα των συγχωνεύσεων με αποψίλωση των κεντρικών τμημάτων των διαδρομών του 3 και του 14, προς όφελος του τελείως "ψώφιου" Ν. Ψυχικού (τί το θέλει το 9λεπτο;;; ) και της Λαμπρινής (που της αρκούσε ένα καλύτερο 5). Ειδικά στον άξονα Ακαδημίας - Πλ. Αμπελοκήπων, τα δρομολόγια είναι πλέον υποτυπώδη (και κατ' ουδέν καλύπτονται από το μετρό, γιατί απλούστατα η επίγεια διαδρομή εξυπηρετεί τελείως διαφορετικές χρήσεις).
3 : Τις καθημερινές πήρε 4 οχήματα και από 12 έγιναν 16 και η συχνότητα έγινε σταθερή 9λεπτη από 10/15. Αυτό όμως όσον αφορά τις ώρες αιχμής. Το απόγευμα μένει το 3 με διελεύσεις ανά 15/20, όπως και στην παλιά δρομολόγηση, ΧΩΡΙΣ ωστόσο να υποστηρίζεται από την 20λεπτη συχνότητα που είχε το 13. Δηλαδή, οι συνολικές διελεύσεις από Ακαδημία στις 20:00 καθημερινής, είναι πλέον 4 αντί για 7 ...
Το Σάββατο 11 οχήματα αντί για 8 και 5 διελεύσεις ανά 10/15' αντί για 7 διελεύσεις (3+13)
Την Κυριακή 7 οχήματα αντί για 5 και 4 διελεύσεις ανά 15/20' αντί για 6-7 διελεύσεις (3+13)
14 : Τις καθημερινές πήρε 2 οχήματα και από 11 έγιναν 13. Η συχνότητα από σταθερή 9λεπτη χάλασε και πήγε 10/15.
Το Σάββατο 9 οχήματα αντί για 8 και διελεύσεις ακανόνιστες 10/15' αντί για στρωτό 13λεπτο. Πάνω - κάτω ο ίδιος αριθμός δρομολογίων.
Την Κυριακή ΔΕΝ αυξήθηκαν τα οχήματα, συνεπώς μειώθηκαν τα δρομολόγια (από 15/20 διέλευση σε 20' στην καλύτερη).
Συμπέρασμα κι εδώ : Καταργήθηκε το 13, περίσσεψαν 10 οχήματα ΚΑΘ, 7 οχήματα ΣΑΒ, 5 οχήματα ΚΥΡ και επαναχρησιμοποιήθηκαν για ενίσχυση 6 οχήματα καθημερινές, 4 οχήματα το Σάββατο και 2 οχήματα τις Κυριακές.
Φτωχότατο το αποτέλεσμα των συγχωνεύσεων με αποψίλωση των κεντρικών τμημάτων των διαδρομών του 3 και του 14, προς όφελος του τελείως "ψώφιου" Ν. Ψυχικού (τί το θέλει το 9λεπτο;;; ) και της Λαμπρινής (που της αρκούσε ένα καλύτερο 5). Ειδικά στον άξονα Ακαδημίας - Πλ. Αμπελοκήπων, τα δρομολόγια είναι πλέον υποτυπώδη (και κατ' ουδέν καλύπτονται από το μετρό, γιατί απλούστατα η επίγεια διαδρομή εξυπηρετεί τελείως διαφορετικές χρήσεις).