17-10-2014, 12:36 AM
(16-10-2014, 01:26 AM)georgio Έγραψε: Και ο λόγος είναι ότι το 250 είναι στο κύκλωμα με τις γραμμες που έχουν Ν1 και κάθε φορά που έβαζαν νταλίκα άλλαζε η προγραμματισμένη βάρδια του οδηγού. Φαίνεται πως καποιοι οδηγοί αντιδρούσαν μιας και δεν αρέσει το 250( ο οδηγος που δούλευε την πρωινη βαρδια της νταλίκας ηταν συγκεκριμενος και είχε την προνομιακή μεταχείρηση να έχει γύρω στα 30' διαλειμμα) και ξεμείναμε με τα μικρα. Το καλό βέβαια είναι πως δρομολογούνται όλα τα οχήματα αλλά το πρωι αν καποιος περιμενει στην πύλη δεν ανεβαίνει ποτε! Και νταλίκες υπάρχουν... 5-6 εχει καθημερινα το Α4 και άλλες τοσες το Α3 που βγαίνουν ΑΝΕΤΑ με 12μετρα
Άμα το πρόβλημα είναι το κύκλωμα θα μπορούσε το 250 να αλλάξει κύκλωμα και να πάει σε κάποιο των αρθρωτών, νομίζω είναι 3 κυκλώματα με αρθρωτά στο Ελληνικό (Α/Β3, Α4, Α5, 154, 237, 608), (171, Ε22, Χ97) και (Α1, Α2, 040, 242, 304/5/16, 550). Όμως, δεν πιστεύω ότι αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα π.χ. στην Ράλλη το Β15 κανονικά είναι σε κύκλωμα με Volvo και παίρνει εδώ και χρόνια μόνιμα Ν2.
Αν δεν φτάνουν οι GN, όπως και εσύ είπες, μπορεί να πάρει 5 από τα Α3/Β3/Α4.