25-09-2014, 11:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2014, 11:29 PM από marios.ilioupoli.)
(25-09-2014, 06:35 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Καμμία αναφορά δεν έχει γίνει ως προς που θα είναι το αμαξοστάσιο που θα φιλοξενεί τους συρμούς της νεας γραμμής.
Μάλλον κάποιος δε διάβασε αυτά που αναφέρονταν στη δημοσίευση που ο ίδιος έκανε στην ενότητα των ειδήσεων!
![Tongue Tongue](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/tongue.gif)
Σύναψη:Tα χαρακτηριστικά του τμήματος «Άλσος Βεϊκου – Γουδή» της γραμμής 4
- 11,9 χλμ. μήκος, συν 800 μ. συνδετήριας σήραγγας με τις γραμμές 2 & 3
- 14 νέοι σταθμοί μήκους 110 μ. με πλευρικές αποβάθρες και Θύρες επί των Αποβαθρών.
- 2 σταθμοί μετεπιβίβασης προς Γραμμή 2 (Πανεπιστήμιο) & Γραμμή 3 (Ευαγγελισμός)
- 17 νέοι συρμοί χωρίς οδηγούς (GOA4)
- Σε όλες τις μελέτες συστημάτων εφαρμόζονται αρχές Εξοικονόμησης Ενέργειας
- Επέκταση του Συνεργείου Επισκευών στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο Σεπολίων ώστε να εξυπηρετεί τους συρμούς της γραμμής 4
- Νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) στο Αμαξοστάσιο Σεπολίων για όλες τις γραμμές του Μετρό
- Υπόγειες εγκαταστάσεις Εναπόθεσης, Καθαρισμού και Ελαφριάς Συντήρησης Συρμών στον επίσταθμο της Γραμμής
Απλά να υπενθυμίσω πως ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε κατασκευή αμαξοστασίου στο Άλσος Βεΐκου, όμως το γεγονός ότι η περιοχή είναι χαρακτηρισμένη ως δασική έκταση "έβαλε φρένο" στα όποια σχέδια. Ως εναλλακτική λύση επελέγη η σύνδεση της νέας γραμμής μέσω σήραγγας με τις γραμμές 2 και 3, ώστε να χρησιμοποιηθούν τα δικά τους αμαξοστάσια, για την κάλυψη των αναγκών της γραμμής 4 και με βάση τη σημερινή παρουσιάση, τελικά το αμαξοστάσιο των Σεπολίων είναι αυτό που θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες του πρώτου τμήματος (ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ - ΜΑΡΟΥΣΙ) της υπό δημοπράτησης γραμμής του Μετρό.