16-07-2014, 02:33 PM
(16-07-2014, 12:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μα δεν είναι το πρόβλημα το Α2. Έτσι κι αλλιώς ενδεχομένως να υπολογίζεται αυτό στο χρόνο διαδρομής σε μη αιχμή (πχ. πολύ πρωινές ή βραδυνές ώρες). Όπως και στις εξπρές γραμμές του Αεροδρομίου έχουν υπολογίσει τ' ότι κινούνται στην Αττική Οδό στα όρια που δίνει τα περιθώρια ο κόφτης.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτές οι γραμμές. Έχει γίνει αρκετές φορές αναφορά εδώ μέσα στο πόσο μπορεί να διαφέρουν οι χρόνοι εκτέλεσης ενός δρομολογίου σε γραμμές που δε διέρχονται από την Ποσειδώνος ή από την κάθε Ποσειδώνος, που έχει τέτοιο ανώτατο όριο κυκλοφορίας, από οδηγό σε οδηγό, με άλλους να το πηγαίνουν κομμάτια κι άλλους να νομίζουν ότι το λεωφορείο είναι γεμάτο από εύθραυστα υαλικά.
Το Α2 στο Χειμερινό Καθημερινές έχει τις περισσότερες ώρες της ημέρας 70' ακόμα και πρωινές π.χ. το 06:15 από Βούλα έχει μετά από Ακαδημία 07:25 ενώ και ακόμα πιο πρωί ο χρόνος διαδρομής είναι στα 65' π.χ. το 05:35 από Βούλα, έχει από Ακαδημία 06:40 και μετά από Βούλα 07:55. Το βράδυ ο μικρότερος χρόνος διαδρομής που δίνεται είναι 60' ενώ πάλι υπάρχουν και 70λεπτα π.χ. 22:00 από Βούλα -> 23:10 Ακαδημία -> Χρόνος άφιξης στη Βούλα 24:10.
Για τις γραμμές του Αεροδρομίου και ειδικά το Χ95 έχουν παραπάνω χρόνο διαδρομής απ' όσο χρειάζονται γι' αυτό και συνήθως έχει 2 X95 στην Όθωνος, ακόμα και 3. Άλλωστε άμα δεν κινούνταν στην Αττική Οδό στον κόφτη ταχύτητας (76 για τα Solaris στο κοντέρ και τα Ν1/Ν2 αν δεν έχουν πάνε και με πάνω από 100) θα γινόταν επικίνδυνα γιατί θα υπήρχε μεγάλη διαφορά ταχύτητας με την υπόλοιπη κυκλοφορία.
Είναι γνωστό ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές στους χρόνους εκτέλεσης των δρομολογίων. Όμως, η πρώτη κατηγορία οδηγών δεν καταστρέφει μόνο τις χρονοαποστάσεις στις στάσεις της διαδρομής άλλα και ολόκληρο τον πίνακα δρομολογίων από Αφετηρία/Τέρμα σε γραμμές με σφιχτή δρομολόγηση.